Napsat recenzi

Recenze služby p. ***

Recenze hotelu Hesperia ***** (Venezuela - Isla de Margarita - Playa Puerto Viejo)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2015
Přečteno: 336x
Recenze se líbila: 646 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na Islu Margaritu jezdím dlouho. Po těch letech jsem se rozhodl jet se podívat na Orinoko a Canaimu. Můj již známý M*** *** přišel s nabídkou: Orinoko+Canaima a jestli za 480USD Vzal jsem to.. S mým spolucestujícím, abychom se poznali lépe, pozval ho M*** na ostrov (byl ubytován na vedlejším ostrově). Poseděli jsme ve třech a vše bylo jasné, připravené (jak ujišťoval, včetně přeletu nad vodopádem Salto Angel). Avšak bez průvodce, což nám po mnohonásobných ujištění M*** o připravenosti výletu nevadilo. Můj nejmenovaný kolega nocoval na Isle u M*** (později se vyjevilo, že M*** ho zkasíroval o 40usd, což je cena dvoulůžkového pokoje s all inklusive na noc). Snídaně též nebyla v ceně, M*** mu dojel pro empanadu za 15 bsf, účtovanou 80! To kdybych tušil, nechám ho přespat u sebe zadarmo.

Výlet katastrofa. Na skoro žádném místě nás nikdo nevyzvedl, dopravu jsme si sháněli sami. První noc v hrozné kůče, kde ani nebyla večeře-měl ji zaplatit řidič, kterého nám sehnal R*** po mých telefonátech, ale zdráhal se platit. Na Orinoku další den víceméně ok, až na naše zpoždění, kdy jsme uvízli v leknínech. A čekali hodinu na odliv. To nám nevadilo, měli jsme rum. Šli jsme též neprošlápou džunglí, kolega zapadl x-krát po pás. Ok, to byla džungle.

Třetí den na Canaimě: opět na nás nikdo nečekal a nikdo o nás nevěděl. Přelet nad Salto Angel najednou nebyl v ceně. Jak jsem později zjistil, toto dělá *** opakovaně. Jinou skupinu zkasíroval za přelet nad Salto Angel o 70 usd, ač pilot řekl, že byla 60 usd, a navíc již byla jednou uhrazena. Doletěli jsme zpět do Puerto Ordaz a zase nebyl let zpět na ostrov, tak jsme spali v té samé kůče, kde nebyla večeře,..to už nás snad ani nepřekvapilo. Zaplatili jsme si ji sami a raději jsem se s taxikářem domluvil, aby pro nás přijel 4.den ráno v 9 hodin, aby nás odvezl na letiště. To klaplo.

Odlet 4.den ráno byl v 11 hod,ale byl posunut na 10.30. V 10.00 mi volá M****, že velký problém, neboť pro nás nemá transfer na letiště. Řekl jsem mu, že už na letišti jsme. Divil se.. Po 4 dnech jsme se konečně dostali na Margaritu, kde kupodivu čekal transfer. Po hovoru *** s žádostí, aby nám uhradil naše výdaje (jídlo, taxíky), které měly být v ceně, se na mě agresivně obořil, že mi nic nedluží, dokonce s dalšími výhružkami. Peníze jsem z něho ale nakonec dostal.

S podobným scénářem jsem se setkal nejen já, ale příběhů jsem slyšel vícero, a to mě už přinutilo sepsat tuto recenzi. Zpočátku vše naslibuje, ale na místě to pak není. Kvůli nečekaným příplatkům je cena snad nakonec vyšší než u cestovky. Nedovedu si představit, že bych nemluvil španělsky a řešil vše přes český telefon.

Ubytování  průměrně (3/5)

tři

Strava a stravování  průměrně (3/5)

ušlo

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

ok

Pláž a moře  průměrně (5/5)

skvělá

Okolí hotelu  průměrně (2/5)

nic moc

Celkový dojem  průměrně (4/5)

až na výlet ok

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 1
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Isla de Margarita - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání