Napsat recenzi

Euphoria Tekirova Turecko

Recenze hotelu Royal Diwa Tekirova Resort Hotel ***** (Turecko - Kemer - Tekirova)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 664x
Recenze se líbila: 395 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel bych již nikdy nenavštívila. Od úklidu po stravu jedním slovem strašný. Zažívací potíže nebyly výjimkou.

Ubytování  průměrně (3/5)

První den byl úklid v pořádku, avšak proto, že pokoj uklidili po odjíždějících turistech. Následující dny pouze přestlali již zastlané postele, ručníky, které byly použité a naházené na zem, jak poradila delegátka, aby je vyměnili, personál složil a vložil zpět na poličku ve sprše. Stávalo se, že na pokoji nechávali odpadky z jiných pokojů, jedním slovem hrůza. Po celou dobu pobytu jsme měli stolek u zrcadla upatlaný. Ani po stížnosti se nic nezměnilo.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Možná by nebylo od věci upozornit Tureckou hygienu. Když jsem četla v jiných recenzích, že jídlo bylo zkažené, nevěřila jsem do té doby, než jsem sama okusila na vlastní kůži. Zažívací potíže jsme měli všichni v partě. Saláty snad míchali z předešlého dne, maso ke konci pobytu zapáchalo. Vzhledem k tomu, že jsem vybírala ultra inclusive domnívala jsem se, že jídlo bude rozmanité. Připravte se na kuře na 3 způsoby (pečené, kuř. špalíčky, kuřecí plátky každý den). Jednou za pobytu čerstvý tuňák a rostbíf. Byla i čerstvá ryba 2x. Uvnitř jídelny stále stejné saláty, přílohy, omáčky a maso na zelenině. Ani v zákuscích nebyl žádný výběr. Z ovoce byl po ránu pouze meloun, z ostatního ovoce dělali fresh džusy za poplatek. "Čerstvé ovoce" bylo až k obědu a ve velmi omezeném množství. Zkraje jsem nechápala ostatní, proč si na stoly nakládají plné talíře ovoce, když ještě nepoobědvali.

Další mínus je úklid a obsluha při obědě a večeři. Málo personálu, číšníci přezíravý, špinavé ubrusy číšníci měnili na požádání, jinak klidně nechali a na to Vám položili příbory.

Doporučuji lidem, aby si zajistili u recepce restaurace ala carte zdarma (jsou 3), které se objednávají v 9 hod. ráno na následující den. Je sice fronta, ale vyřizují objednávky velmi rychle. Pak bude strava rozmanitější.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

K vybavení hotelu snad nemůžu říct nic negativního, personál v recepci a na barech vstřícný, komunikativní. Recepční mluví rusky, anglicky, německy.

Ale jak už jsem napsala jednou, v jídelně služby úděsné....

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Pláž byla čistá, moře čisté, teplejší. Vodní sporty jsme nevyužívali. Moře oblázkové, v některých částech vstup bezproblémový. Lehátka byly ještě kolem 10 hod. volné jak u bazénu, tak u moře. Byla jsem v období, kdy bylo méně turistů od 26.8.-2.9. (okurková sezona).

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Vzdálenost od města cca 4 km. Jezdila dolmuše za 1 E, nebo taxikáři za 4 E. S taxikáři se vždy domluvte na ceně dopředu, stojí hned před hotelem na zastávce autobusu. V sobotu je v Tekirově trh, kde se dá v pohodě smlouvat.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

V Turecku jsem byla již 3x, naposledy v Marti Myra, 6 km od uvedeného hotelu, také 5 hvězdiček, ultra inclusive, ale služby se nedají zdaleka srovnat!

Euphoria velké zklamání, známým nedoporučuji v žádném případě.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 10 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání