Napsat recenzi

nespokojenost s ubytováním mimo hotelovou budovu v parku v bungalovu o kterén se nehovoří při prodeji klientovi cestovní kanceláří ****

Recenze hotelu TUI Magic Life Belek Resort ***** (Turecko - Belek - Belek)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 2 123x
Recenze se líbila: 492 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V Turecku jsem trávil dovolenou již po sedmé. Po příjezdu do hotelu ve večerních hodinách jsme byli ubytováni mimo presentovaný hotel v bungalocech vzdálených cca 600 m od pláže a hlavní hotelové budovy kde byli ubytováni peřevážně němečtí turisté . Druhý den ráno jsem volal delegátku CK **** a žádal přestěhování do hotelové budovy tak jak jsem si objednal pobyt .Bylo mi slíbeno že moji žádost projedná s manažérkou hotelu a můj požadavek zařídí .O ubytování mimo hotelovou budovu není v katalogu ***** ani zmínky .I když každý den přijížděli a odjížděli noví turisté nebyla moje žádost vyřízena ani za pět dnů .Na jídlo ,k moři a do recepce jsem denně několikrát docházel uvedenou vzdálenost . Dva dny před koncem pobytu můj vnuk dostal zánět střdního ucha a teplotu,takže závěr dovolené byl pro mne katastrofální .( Stejný problém měla i rodina ze Šumperka kde druhý den pobytu dostala jejich cera úpal a měla vysoké teploty ) ..Místo dovolené u moře jsem trávil u něj v bungalovu v lesoparku .Jsem nespokojen s prací delegátek v uvedené oblasti. Jejich jediná starost byla ,zda si na infoirmační schůzce objednám nějaký zájezd ,který mi nabízely .Když jsem neprojevi zájem cestovat ,tak veškerá péče skončila .O mém záměru napsat stížnost na jejich práci a CK **** že mi zatajila obytování jinde a ne v hotelu byly informovány . V katalogu CK jsou tedy uvedeny nepravdivé informace o prodávaných službách .

Ubytování  průměrně (2,3/5)

V Bungalovu čtyři postele , každá jiná .Jedna z nich byla dokonce skládací Po stížnost na recepci byla třetí den vyměněna za pevné lůžko .A to je prosím prodáváno jako pětihvězdičkový hotel . Ve čtvrtky se v hotelu neuklízí .

Strava a stravování  průměrně (4,7/5)

Jediné co bylo v tomto hotelu na deklarované úrovni byla kvalita stravy .Ta odpovídala pěti hvězdičkám .

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Na recepci jste se mohli domluvit jedině němčinou . Tu ovládali všichni recepční a částěčně personál . Angličtinu znal na recepci dobře jen jeden recepční . Ruštinu nikdo .

Pokud přicestují z česka starší osoby neznající uvedený jazyk , mají smůlu .Toto jsem v Turecku doposud v žádném hotelu nazažil .

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Písečná denně uklízená .

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Vzdálenost od centra Beleku na pěší tůru asi nevhodná , možnost použít taxislužbu nebo traktorový vláček .Nemohu ohodnotit jina ,protože jsem ji nepodnikl .

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Vzhledem k ubytování a jednání delegátky zastupujíci CK jsem z dovolenou nebyl spokojen a více se do hotelu nevrátím .Porovnávám jej z turekými hotely stejné kategorie,které jsem měl možnost navštívit ( MRTI-MIRA V kEMERU kILIKIA v KEMERU , Mukarnas u Alanye .A jako hlavní nedostatek je jednání s německými a ostatními turisty.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 3 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Belek - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání