Napsat recenzi

Reklamace pobytu u Marine Tour

Recenze hotelu Doris Aytur Hotel *** (Turecko - Alanya - Kargicak)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 1 195x
Recenze se líbila: 574 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Reklamace se týká 2 záležitostí tak jak je opsáno v Protokolu :

1. špatný úklid a špína na pokoji. Nemožnost dohody s uklízečkou i personálem recepce. Hotelovými pracovníky byla přislíbena náprava ale k této nedošlo, uklízečka se chovala ještě více arogantně. Nebyla možnost se s ní domluvit ani jedním ze 3 světových jazyků. Přikládám i fotografie špíny z podlahy, zejména z pod postele. Na naše naléhání se pouze krátce zametlo na sucho, prach se rozvířil a toto mělo vliv na zhoršený zdravotní stav mé ženy která trpí astmatem a která jela speciálně k moři za nelevný peníz aby se její stav zlepšil.

Navíc pokud uklízečka přišla do pokoje tak v odpoledních hodinách např. i v 15-15,30 a na pokoj se dobývala i v době kdy jsme měli na pokoji visačku nerušit. Naopak když jsme měli visačku s prosbou o úklid tak na toto nereagovala a ponechala pokoj ve stavu v jakém jsme ho ráno opustili.

2. druhá reklamace se týká provozní doby tobogánu kvůli kterému jsme pobyt také vybírali neboť máme malého syna který to miluje. Pracovníky hotelu byl tobogán několikrát bezdůvodně vypínán v době kdy bylo deklarováno že má fungovat.

O jeho zprovoznění diskutovala naše známá z Čech která zde byla také na pobytu se synem a u pracovníků hotelu neuspěla. Stejně tak jsem neuspěl ani já a nebylo mi podáno žádné vysvětlení.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Špína na pokoji, prasklé záchodové prkénko které nikdo za celý pobyt nevyměnil,arogantní uklízečka,nemožnost dohodnout se s pracovníky hotelu na čemkoliv, příliš hlučná klimatizace.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Malý výběr salámů a sýrů ke snídani, nebyla v ceně ani stolní voda. 5 minut před ukončením stravovacíd doyby bylo již vše odnášeno pryč.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Nemožnost platby kreditní kartou ač to delegátka nabízela. Nebylo možné ani platit hotovostí, byli jsme nuceni si zakoupit nabitý chip.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Špatný přístup do moře, malá , nepříliš čistá,pláž, špína ve vodě, velké vlny.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Přítomnost hlavní rušné silnice. Na fotkách okolní budovy a silnice vyretušovány.

Obtěžující lidé nabízející fotografování se zvířaty - velbloud, osel. Následně požadovali neúměrné částky za foto a když nezaplatíme tak vyhrožovali policií.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Velmi špatný, drahé výlety, neochotná a arogantní personál hotelu. Reklamaci zájezdu a slebvu z ceny nám Marine Tour neuznala.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 13 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Kamila P. : ZNIČENÁ DOVOLENÁ - CK *** & Černé ovce - 13. 11. 2014 12:14

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/ Paní Šlerková si pro letošní dovolenou v Turecku pečlivě vybrala hotel se službami v ceně. Chtěla pro sebe i pro své děti pohodlí. Cestovní kancelář je ale pro příletu přesunula do jiného hotelu, který všechny zaplacené služeby nenabízel. A jak dopadla reklamace? reagovat

Tomáš Chajkin: Re: ZNIČENÁ DOVOLENÁ - CK *** Černé ovce - 13. 11. 2014 12:21

Dobrý den, recenze paní Kamily P se týkala hotelu Doris Aytur v Turecké Alanyi ? reagovat

Kamila P: Černé ovce - 13. 11. 2014 12:15

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/ reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání