Napsat recenzi

DĚS A HRŮZA

Recenze hotelu Chiraz Family Resort & Spa (ex Palmyra Holiday) *** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 1,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 216x
Recenze se líbila: 413 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dnes k ránu jsem se z tohoto hotelu,,ubytovny" pro ruskou klientelu vrátila. To co se v tomto hotelu děje se snad ani nedá popsat to se musí zažít. I já jela plná optimismu,že recenze jsou přehnané to co se tu píše nemůže tak být opak je bohužel pravdou.

Ubytování  průměrně (1,8/5)

Na pokoj jsme dorazili po 23 hod. na první dojem uklizený opravdu jen na první pohled, rychlé vystřízlivění po rozsvícení v koupejně a na wc špína,plíseň a jěště spolubydlící šváby takže přivezená dezinfekce a sprey na šváby se mi v tu chvíli hodil a byla jsem ráda,že jsem je přibalila. Na wc chybělo prkénko,které po celou dobu našeho pobytu po každodenní urgenci nebyli schopny namontovat. První čtyři dny nam neuklidili. Výměna ručníků čtvrtý den haha vrátila nám ty použté,které jsem už ze zoufalství hodila na zem jak jsem byla na jiných hotelech zvyklá(mám obarvené fialové proužky ve vlasech ručník byl fialový) a večer zpět na věšáku. Do pátáho dne pobytu jsem si myslela.že toaletní papír tam asi vůbec neznají.Opět vlasní zásoby all inklusive jak vyšitý. O klimatizaci se ani rozepisovat nebudu stálá velká louže pod ní.

VYKRÁDÁNÍ POKOJŮ bohužel i to se nám hned druhý den pobytu stalo opustili jsme pokoj na pouhých 8 minut zapoměli peněženku na stole a po návratu pro ni v ní chybělo 25 dinárů.Na chodbě v tu dobu byli udržbáři a uklízečky tak kdo to asi tak mohl jiný vzít? Následující den když jsme se vrátili navečer z pláže tak jsme našli dveře do pokoje otevřené dokořán a to byla poslední kapka mé trpělivosti okamžitě jsme podali reklamaci jak v Tunisu u delegátky tak syn v České rep. A najednou se začali přidávat další rekreanti. Ve čtvrtek 1.8.2013 nám na schůzce delegátka oznámila,že Azur stáhl hotel z prodeje.

Strava a stravování  průměrně (1,6/5)

Jídlo děs a hrůza asi si myslí,že krmí prasata. Snídaně vařené vejce,vločky,uzeniny a sýry neidentifikovatelné chuti,občas máslo jediné co se dalo jíst byly croisanty a bagety.Obědy a večeře opět jednotvárné Maso jestli se ty kosti kuřat,krůt a slepic dají tak nazvat nedopečené a bezmasé,když už si vystojíte né malou frontu na ,,lepší masíčko" tak je to na pohled pěkný plátek,ale ve skutečnosti si nesete kus zelené flákoty kde nebylo ani kousek masa. Přílohy nedovařené,nedosmažené,saláty jak kdy.

JÍDELNA ŠPÍNA A B*** PO CELÝ DEN. RÁNO V 7 hod. NEUKLIZENÁ PO ZEMI SE VÁLELI ZBYTKY OD VEČEŘE

Nedostačující počet talířů,příborů a hrnečků a ještě k tomu stále špinavé myčky na nádobí asi nemají. Teď si řeknete tak měli aspoň skleničky,ale ty tam nebyli vůbec žádné nápoje nám nalévali do jednorázových plastových kelímků,které sbírali po celém areálu hotelu, omyli vzadu za výčepem a dali zpět do oběhu to je hygiena.

Alkohol mýdlová navoněná voda.

Balená voda?Na začátku pobytu jsme dostali na pokoj jednu lahev 1,5l neperlivé vody a tu lahev jsme si mohli doplnit když vám ji nesebral číšník vodou z barelů v jídelně,baru a na pláži ty berely tam byly pouze tři.A doplňovali je vodou z kohoutku.

To se fakt musí vidět a já to vše špatné bohužel viděla

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,6/5)

Personál líný nechce se jim pracovat a výmluva,že je ramadán ma mě nefunguje na dovolenou do Tunisu létám již několik let a většinou v době ramadánu,v jiných hotelech služby fungují ať je ramadán nebo není.

Vybavení nedostačující,

WC ve společných prostorách hotelu dvoje celkem jsme napočítali 9 fungujících toaletních mís pánských a dámských dohromady na cca 900 lidí trochu málo

Pláž a moře  průměrně (1,6/5)

PLÁŽ? CO SVĚT NEVIDĚL.

ŠPINAVÁ NEUDRŽOVANÁ ŠIROKÁ ASI 7 METRŮ, DLOUHÁ ASI 50 METRŮ A NA NÍ POUHÝCH 47 SLUNEČNÍKŮ NA 900 UBYTOVANÝCH TAK AKORÁT ŽE.

DVA SLANÉ BAZÉNY TO MALINKO ZACHRÁNILY KDYŽ PO ČTYŘECH DNECH STÍŽNOSTÍ PUSTILI FILTRACI A BAZÉNY TROŠKU ZA PLNÉHO PROVOZU V 11HOD.ČISTILY DALO SE V NICH I KOUPAT

SLADKOVODNÍ BAZÉN NEČIŠTĚNÝ POUZE ZA PROVOZU VYSTĚRKOVALI PÍSEK.

A TOBOGÁNY TY UŽ MAJÍ SVÉ DOBRÉ ČASY TAKÉ ZA SEBOU

OKOLÍ VŠECH BAZÉNŮ ŠPÍNA A PLÍSNĚ

Okolí hotelu  průměrně (1,5/5)

TO NEBUDU POPISOVAT KDO BYL V TUNISU VI MOC DOBŘE CO BY NÁSLEDOVALO

Celkový dojem  průměrně (1,4/5)

KATASTROFA !!!!!!!!!!!!!!!

PŘED LETY JSME BYLI V HOTELU POZE SE DVĚMA HVĚZDAMA A TO BYL PROTI THALASSU OPRAVDOVÝ LUXUS

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 16 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání