Napsat recenzi

Totální katastrofa

Recenze hotelu Hotel Palais Des Iles **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 207x
Recenze se líbila: 244 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nejsme nějak náročný, ale to co jsme zažili v tomto hotelu předčilo vše. To že je na pokojích starý nábytek se dá přežít, ale největší průšvih je stravování. Nejednalo se vůbec o allinclusive jak je v cestovkách uváděno. V jídelně vždy neskutečné fronty,vše pořád chybělo (talíře,skleničky atd) O čistotě se zde nedá vůbec mluvit.Některé druhy jídel jen na příděl,třeba jeden kousek masa,který byl nakonec ještě syrový.O výběru ani nemluvě,prostě děs!!!!Věčně něco došlo -fanta,sprostě atd. Alkoholické napoje podávané teplé a kavovar jim věčně nefungoval. Z odpoledního snacku prodávána vždy jen pizza,ale po 5 minutách již nebyla k dispozici. Hotel je plný Tunisanu z pevniny a taky to tak vypada. U bazénu vypadané mřížky, nedostatek lehátek, když už nějaké bylo k dispozici tak v rozbitém stavu. V baru smrad a neskutečné množství komárů. Do tohohle hotelu rozhodně nedoporučuji jezdit o 4* Hotel se v žádném případě nejedná,dala bych mu tak 2* A to jsem ještě mírná!!!Cestovky by měli vůbec zvážit zda tento hotel vůbec nabízet.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

**

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

0

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

**

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

***

Okolí hotelu  průměrně (2,3/5)

*

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Tomuto hotelu se raději vyhněte

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 16
z 60 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání