Napsat recenzi

Diskriminace při výběru pokojů pro české hosty

Recenze hotelu BJ Bei Juan Playamar Hotel & Apartments *** (Španělsko - Mallorca - S'Illot)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 592x
Recenze se líbila: 281 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Čeští a slovenští hosté jsou v tomto hotelu ubytováváni zásadně v suterénních pokojích na úrovni silnice.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Dvouhvězdičkový Hotel Playamar v S´illotu na Mallorce je kousek od moře a má dva celkem pěkné bazény. Kladně hodnotím také velmi pestrou a zdravou stravu – švédské stoly jsou plné zeleniny a ovoce a ryb a nechybí zde ani tradiční jídlo jako je řízek s bramborovou kaší nebo bramborový salát v místní úpravě. Ubytování je již problematičtější stránkou dovolené v Playamar, především pokud klient pochází z Čech nebo Slovenska a přijeli s českou nebo slovenskou cestovní kanceláří. Naši krajané mají štěstí, pokud doustanou pokoj v prvním patře a výše, v opačném případě jsou ubytováváni na nejhorším místech hotelu - z pohledu recepce ve sklepě (hotelové pokoje označené čísly 01, 02, 03,....přičemž hotelové pokoje jsou značeny tak, že na prvním místě je vždy číslo patra, přízemí má tedy čísla 1,2,3,....). Host ve sklepním pokoji má pak „výhled“ na ulici“, tj. je přímo na úrovni okolní silnice nebo se z okna může koukat na na zeď hořejšího z obou bazénů – v tomto případě je dojem ubytování ve sklepě naprosto dokonán (obyvatel tohoto hotelového pokoje v době naší dovolené byl opět české národnosti). Do pokojů bez výhledu snáze lezou všelijací brouci, mravenci, lítá zde mnoho komárů, kteří se zřejmě líhnou ve stěnách sklepních pokojů, protože do sklepa hotelu ústí vlhké potrubí shora (pokoje se nachází pod úrovní horního bazénu) a k nelibosti nás všech jsme v chodbách těchto pokojů předposlední den dovolené uviděli obrovského švába, který již zřejmě otráven nějakým postřikem, definitivně pošel v salónku přetvořeném na dětskou hernu a ležel zde bez povšimnutí až do konce následujícího dne. Dojem diskriminace našeho malého národa završuje postarší obrýlený recepční, který poté, co se dozví, že jste z pokojů 01, 02 atd., začne být značně nepříjemný, ať už máte angličtinu nebo němčinu na jakékoli úrovni a baví se s vámi velmi úsečně, případně vám hodí klíče přes stůl, místo, aby je slušně podal. V té samé chvíli se před vámi snaží vlichotit německým klientům, častuje je standardními lichotkami a opelichanými vtipy, kterým se nejvíc směje právě on sám.

Nepochopitelné na tom je, proč se vlastně toto vše děje. Vysvětlení asi bude spočívat v tom, že náš malý národ, na půl století zhltnutý nejdříve Německem a potom Ruskem, má stále malé sebevědomí a nechá si spoustu věcí líbit. Stejně tak jsme jednali my, když jsme se ve sklepním bytě s výhledem na ulici nechali ubytovat. Bránit jsme se začali zhruba v polovině týdenní dovolené, kdy nám z terasy (která je zde místo balkónu, jaž jsou v hořejších patrech) od silnice oddělené pouze nízkým zábradlím ukradli ploutve, potápěčské brýle se šnorchlem, plážové boty odložené zde k uschnutí a další věci. Vzniklou situaci jsem oznámila nejprve frankistickému recepčnímu, který řekl, že mám věc sdělit majiteli a že nám za to „možná něco dá“ a chvíli poté průvodkyni od Fischera, který měla zrovna schůzku s klienty z následujícího dovolenkového běhu. Čeští a slovenští klienti zrovna u paní průvodkyně reklamovali nevhodné pokoje a na schůzku byla tudíž přizvána i manažerka z hotelu. Ta v momentě, kdy jsem promluvila o krádeži, vypálila možnost kompenzace – all inclusive program místo polopenze a k tomu přestěhování do jiných pokojů. Manažerka se ani na sekundu nad situací s odcizenými věcmi nepozastavila – zjevně jsme vůbec nebyli první okradení hosté v pokoji na úrovni ulice. Kompenzaci jsme přijali, i když stěhovat se z pokoje do pokoje se nám už nechtělo – zůstali jsme, kde jsme byli a věci raději zamykali do pokoje. All inclusive program byl příjemný, protože jídlo bylo dobré a pestré. Možnost využití celodenní nabídky pití na baru alko i nealko nápojů španělské provenience také nebyla k zahození (někteří hosté využívali all inclusive program k tomu, aby celý den strávili u bazénu a popíjeli alkohol – mezi těmito „stálými hosty“ jsem nezahlédla jediného Čecha nebo Slováka a to přitom mnoho našich lidí mělo na ruce fialovou pásku označující all inclusive hosty), Při odjezdu naší české skupiny jsem si všimla, že téměř všichni hosté mají nakoupené mallorcké brýle, boty, tašky a další předměty. Bylo by dobré, aby si místní lidé (hlavně majitelé a manažeři hotelů) všimli, že na ostrov přinášíme peníze stejně jako jiní a přestali diskriminovat naše lidi.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Dobré

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Šovinistický postarší recepční, ostatní personál přátelský a ochotný

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Slušné až na řasy plovoucí ve vodě

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Slušné

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

V jiném hotelu by to bylo lepší

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 33 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

M: Souhasím - 20. 7. 2017 13:34

I já byla 8.-15.7. a stála v řadě nespokojených s pokojem, paní Hana reklamovala krádež . Lépe bych nenapsala recenzi. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Mallorca - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání