Napsat recenzi

Spokojenost

Recenze hotelu Alegria Cartago Nova Hotel *** (Španělsko - Katalánsko - Malgrat de Mar)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 48x
Recenze se líbila: 187 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Byli jsme naprosto spokojeni se vším!!!Rychlost zajištění,delegatky M**** byly fantastické!!!

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Čisto,uklid kazdy den.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Trochu nepříjemné je,že kapacita restaurace nestačí,takže se stojí fronta a čeká se,až odejdou hosté,kteří dojedli. Ale jidlo a vyber fantastické...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Personal ochotny,dokonce jedna recepční s češtinou.

Lehátka u hotel.bazénu hned ráno obsazena rucniky,ale mnoho zidli na posezení u bazénu

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Naprosta spokojenost,radi se vrátíme...

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 16
z 23 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Katalánsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání