Napsat recenzi

Katastrofální

Recenze hotelu Penzion Anton (Slovensko - Hrabušice)

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 170x
Recenze se líbila: 239 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Naprosto totální fiasco v ubytování. Špína, prach, zápach z koupelny, plané sliby, neochota majitelky cokoliv řešit nebo měnit.

Po zaplacení ubytování pro majitelku přestáváte existovat a naprosto ignoruje jakékoliv vaše námitky nebo přání,

Ubytování 

Ubytování v dřevěnici v pokoji beze skříněk, ramínek nebo jakéhokoliv úložného prostoru pro oblečení či osobní věci. Postel propadlá, podložená zevnitř špalkem a kusem dřeva, zatuchlé matrace, nedodělaná izolace, tudíž v noci byla v pokoji dost zima - žádné topidlo, v koupelně nefunkční větrák, zápach kanalizace a odpadů, voda s odérem rybníka, prkénko na WC, které odpadávalo, žádná polička, zrcadlo, špína. Za celou dobu nevynesen koš nebo vyměněny ručníky.

Společenská místnost byla slibovaná pro velké skupiny lidí, ve skutečnosti se tam stěží vešlo 20 lidí, zbytek musel sedět různě po schodech nebo stát. Slibovaná "kuchyňka" měla ve výbavě jen mikrovlnná trouba a rychlovarnou konvici, pár talířku, hrnků, sklenic a příborů. nějaká plotýnka nebo třeba jen malé lžičky jaksi nebyly.

Plno lidí v naší skupině potřebovala ke své práci internet, který z důvodu bouřky vypadl a nikdo se i přes naléhání nesnažil jej opravit... prý možná příští týden nebo přístí měsíc..otřesný přístup !!

Strava a stravování 

Strava neodpovídala ceně. Snídaně slibovali pestré a bohaté..Ano, pestorst se projevovala tak, že jeden den byl ke snídani chleba a míchaní vajíčka, druhý den rohlíky a volská oka a třetí den chleba ve vajíčku. Pro skupinu 6 osob u stolu 4 másla a 2 medy, másla prošlá. Při dotazu, zda by bylo možné požádat ještě o jeden med paní majitelka odsekla, že ne.

Snídaně za 4,50 EUR, můžete si dát jen čaj z bylinek, pokud chcete kávu, musíte si připlaiti 1 euro navíc ( tedy za cenu 5.50 máte v mnohých restauracích ucházející oběd)

Jako skupina jsme měli celodenní výlety s návratem kolem 19 hodiny. Ještě v 19:25 si mnozí chtěli dát večeři, ale bylo nám sděleno, že kuchyně vaří jin do 19:30. Takže si skupina cca 20 lidí objednala pizzu z nedaleké pizzerie.. Tomu říkám prokientsýí přístup a péče o klienta.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Paní majitelka je jako dubnové počasí, první den se na něčem domluvíte a druhý kouká a zapírá. Jinak se personál docela snaží. U penzionu je docela velká plocha na hraní a dětské prolézačky.

Okolí hotelu 

Hotel má dobré místo pro výlety do Slovenského Ráje, ale tu samou přednost mají i ostatní penziony v blízkých Hrabušicích, kde se navíc o vás opravdu starají, jako o hosta a ne jako o někoho, kdo je zdrojem příjmů a koho po zaplacení okamžitě ignorují.

Celkový dojem 

Celkový dojem je prach, špína, zápach a neochota vám vyjít vstříc.

Opravdu doufám, že již nikdy tohle "zařízení" nenavštívím a každému přeji, kdo zvažuje ubytování ve Slovenském Raji, ať se penzionu Anton zdaleka vyhne. Opravdu si pobyt užijete mnohem víc.

V Hrabušicích je spousta jiných a kvalitnějších ubytování, kde jsou lidé příjemní a nelžou vám přímo do očí.

Takže jednou větou: Do Hrabušic ano, do Antonu NE.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Slovensko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání