Napsat recenzi

Kamari Beach hotel

Recenze hotelu Kamari Plus Hotel *** (Řecko - Rhodos - Lardos)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 249x
Recenze se líbila: 271 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Klidný hotel odpovídá 3 hvězdám. Jídlo průměrné a personál skvělý. Úklid každodenní.

V rámci all inclusive káva byla nechutná, nelze ani nazývat kávou. Džus je koncentrát naředěný vodou. Odjezd jsme měli, když měla začít večeře, takže jsme si museli jídlo koupit, abychom neletěli hladoví. Předpokládala bych balíček na cestu. Ale už jsme odjížděli, tak co by se starali.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Čisté a klidné.

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Málo pestré a málo chutné. Saláty a zelenina čerstvé.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Personál skvělý. Vedení hotelu už nezajímá, zda při odjezdu je turista spokojen.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Oblázková a slunečníky drahé.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Klidné.

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

Šlo to.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 33 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání