Napsat recenzi

Nejhorší dovolená v životě

Recenze hotelu Ellia Hotel *** (Řecko - Rhodos - Lardos)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 736x
Recenze se líbila: 273 čtenářům
Fotografie: 29
Videa: 0
Komentáře: 0

Je o štěstí, jaký pokoj dostanete.

Ubytování  průměrně (2,4/5)

Po příjezdu v nočních hodinách jsme obdrželi klíče od pokoje. Při vstupu do chodby k pokoji nás praštila příšerný smrad. O to větší zděšení jsme zažili při vstupu do pokoje. Byl cítit smrad a zatuchlina. Postele pro děti byly umístěné na chodbě pokoje. Chodba bez oken, tudíž celý den tma. Podotýkám, že jsme měli zaplacený rodinný pokoj. Proutěný nábytek špinavý a plesnivý. Vytržená zásuvka ze zdi s koukajícími dráty. Koupelna v šíleném stavu. Pokoj jsme šli hned vyměnit. Na recepci nám pán zdělil, že je pouze noční hlídač, ať přijdeme ráno.Po probuzení jsme zjistili, že u země v rozích je všude plíseň, v noci se nedalo spát, protože buď šíleně rezonovala klimatizace nebo po vypnutí bylo vedro. Klimatizace nešla ani regulovat, měli jsme neustále 28. Ráno nám zdělili, že nemají volný pokoj, že druhý den. Samozřejmě jsme to hned v noci po příjezdu zdělili delegátovi. Ten nejprve vypadal, že s tím něco udělá, ale ve finále nic. Ani se nedivím, když celé léto poslouchá stížnosti na tento hotel a řeší problémy. Pokoj nám byl přislíben na další den, ale co se nestalo. Paní recepční přijela rodina a potřebovala pro ně pokoj, tak jsme měli smůlu. Prý další den ráno máme přivézt zavazadla na recepci a odpoledne nám přidělí nový pokoj. Jelikož jsme odjížděli na celý den na výlet, tak jsme s tímto postupem nesouhlasili a nový pokoj jsme taky nejprve chtěli vidět, abychom nešli z bláta do louže. Informovali jsme delegáta a ten až po urgenci nám odpověděl, že následující den proběhne výměna. Pokoj byl opravdu v hrozném stavu. Při sprchování protékala voda ze sprchového koutu na chodbu hotelu, kde hrozilo uklouznutí, chyběl kryt zářivky v koupelně, což by mohlo být životu nebezpečné. Postele byly propadlé, chyběly jim nožičky, atd.... Pokoj nám nakonec byl vyměněn. Nový pokoj byl bez problému, čistý a v pořádku.

Shrnula bych to takto: je to o štěstí jaký pokoj dostanete

neochota personálu jakkoliv vyjít vstříc

neschopnost delegáta to zařídit

Za mě hotel NEDOPORUČUJI!!!!!!

Co se týče přístupu cestovní kanceláře hrůza, nejprve zamítli reklamaci z odůvodněním, že mobiliář a vybavení pokoje odpovídá úrovni, kategorii a destinaci daného hotelu. Po odvolání nám dali odškodnění 2644,-

Strava a stravování  průměrně (3/5)

jídlo dobré, sice se opakující, ale to tak dost často bývá

málo ovoce a zeleniny

nic moc zákusky

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

neochota personálu jakkoliv vyjít vstříc

slabé All inclusive

super aqua park zdarma + základní nápoje

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

pláž není sice nejblíž, ale i s dětmi jsme tam bez problému došli

pláž čistá, moře krásné

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Pár obchůdků

málo taveren

odpadky a špína

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Hotel a lokalitu nedoporučuji!!!!!!

Moře pěkné

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 22 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání