Napsat recenzi

Krásný ostrov, otřesné jídlo v hotelu, arogantní majitel

Recenze hotelu Delfini Hotel ** (Řecko - Lefkada - Nidri)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 346x
Recenze se líbila: 219 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 1
  • Restaurace Restaurace
  • Pláž před penzionem Pláž před penzionem
  • Penzion Delfini Penzion Delfini
  • Bazén před novou částí Bazén před novou částí

Ostrov, hotel i okolí jsou velmi hezké. Moře krásné, blízko do přístavu. Stravování v hotelu Delfini prostě katastrofa- nejsme nároční, ale takovou stravu jsme ještě nikdy nezažili- na úrovni nejhorší školní jídelny před 30 lety. Stěžovali si skoro všichni. Nevlídní, zamračení majitelé, měli jsme pocit, že je obtěžujeme. Pokud by byl pobyt jen se snídaní, neměla bych výhrady. Při soft all inclusive- už nikdy více.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Byli jsme ubytovaní v nové části. Vše nové, hezké, klimatizací jsme měli při soft all inclusive zdarma. E*** inzeruje 3 hvězdičkový hotel, ve skutečnosti se jedná o 2 hvězdičkový penzion, na což jste při příjezdu upozornění i průvodkyní a je to uvedené i na ukazateli k penzionu. Chyběl trezor, který byl uvedený v katalogu.

Koupelna klasicky řecká- při sprchování zllijete celou koupelnu. Odtokový kanálek ve sprše i uprostřed koupelny.

K ubytování jsme neměli výhrady.

Strava a stravování  průměrně (2/5)

Pokus o vtip. Stále se opakující jídlo nevalné chuti a vzhledu. Ještě nikdy jsme nic takového nezažili. Snídaně - 2 druhy nejlevnějśího chleba, když jste se strefili, moučník (perník), bebe sušenky, marmeláda, margarín, jogurt, müsli, nejlevnější měkký salám, sýr, instantní káva, čaj, mléko, meloun. K tomu se střídala vaŕená vejce, vejce a la omeleta, párečky, špekáčky. Ne vše najednou, jen jedno z uvedeného.

Svačiny- toustový chléb naplněný zbytky od snídaně, když došlo, místo toho kydanec marmelády nebo nutelly, bebe sušenky.

Obědy a večeře- 2 druhy salátu- řecký salát ( olivy v ném jen 1x, postupem dní ubývalo rajčat a přibývalo cibule,) druhý salát krouhané zelí, asi 3x tzatziky, jinak majonézová zálivka neurčitého složení, chléb, kaźdý den kuřecí křídla, paličky s minimem masa, 2 x byly kousky nelibového vepřového, fazole, 1x kuličky z mletého - vše v nedobré rajčatové omáčce, 1x pizza, stále se opakující špagety s boloňskou omáčkou, brambory plavající ve směsi vody a o mastku a rizoto, které bylo 1x zkažené, kuŕecí paličky pod kůži měly zelené maso. Lidé si byli stěžovat u arogantního samolibého majitele, ten začal vyhrožovat policií, nakonec přivolal delegátku, která se dostavila i se zástupkyní řecké cestovní kanceláře a začaly bránit majitele. Odmítly sepsání hromadné stížnosti, takže si každý musí řešit stížnost sám. Uznala, že stížnosti na stravu se stále dokola opakuji, celou sezónu.

Piti - vše v ohebném plastu- víno ( spíše vinný střik) k večeři u moře v plastu?

Nejlepśi stoly u moře si majitelé označili pro a la carte, pak se i objevilo upozornění v češtině, že tyto stoly nejsou pro lidi ubytované v hotelu. Byli jsme tam jak odpad. Jídlo, co nosili lidem objednané přes menu vypadalo krásně. Majitelé si na venkovním grilu grilují pro vlastní potřebu a pro personál a vám uvaří jen uvedené hnusy, které ani sami nejí.

Večeře v přístavu úžasné, konečně jsme ochutnal i výborné řecké jídlo. Ale - mít zaplacené all inclusive a platit si další večeři??

Toto za 17 000 na týden??

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Bazén- nepoužili jsme, mléčná voda po celou dobu pobytu, okolí nedodělané, majitelé evidentně neví, jak se o vodu v bazénu starat. Neláká k návštěvě.

Majitelé se neusmějí, nepozdraví, na váš pozdrav vám neodpoví. Objednáte- li si u baru ledovou kávu, beze slova vám ji připraví a jediné, co uslyšíte, je částka k zaplacení. Jste tam jak nechtěný hmyz.

Při našem odjezdu zalezl majitel za křoví, aby se nemusel rozloučit. Ještě jsem něco takového nezažila.

Milé a usměvavé byly jen paní uklízečky.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Nádhera. Vyvážilo nechutnou stravu. Čisté moře, rybičky, lehátka za 3 euro, vždy se nějaké dalo najít, ikdyž na první pohled jich bylo málo a pláž úzká. Stačilo popojít.

Půjčovna s vodními sporty nedaleko.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Krásné, květiny, upravené.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Na Lefkádu i na stejnou pláž klidně znovu, ale už nikdy do hotelu Delfini, ani bez stravy, nehodlám podporovat podnikání arogantního majitele.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 24
z 62 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Iveta: Delfini - 7. 8. 2019 17:15

V tomto hotelu jsme byli začátkem července a máme stejné zkušenosti. Jídlo naprosto otřesné, hodně špatná veřejná vývařovna. Většina jídel bez chuti, místo salátu pouze krouhané zelí, občas rajče se našlo. S Řeckem nemá tato strava nic společného. Styl vaření co dům dal a zbylo od minule. V restauraci samotné ale vařit umí, pro hosty, kteří přišli do taverny nebo pro sebe uvařili o poznání lépe. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Lefkada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání