Napsat recenzi

PŘÍŠERNÝ - HORRIBLE !

Recenze hotelu Marilena Hotel CHC **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 1 943x
Recenze se líbila: 469 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 0
  • vyhled z terasy vyhled z terasy
  • šváb v nejlepším pokoji šváb v nejlepším pokoji
  • terasa terasa
  • moře moře
  • lehátka zdarma lehátka zdarma

Příšerný zážitek!!! Náš termín byl 16-19.9.14‘. Četla jsem si recenze, než jsme odletěli a říkala jsem si, že špatnou recenzi nebudu brát moc vážně, to byla však chyba. Do Řecka cestuji 20let a vím, co čekat. Tato dovolená byla však veliké zklamání a hanba společnosti Invia i **********. Chci se tedy podělit i o své zážitky a doufám, že špatné recenze začnou brát lidi vážně. Ne na agentury,ale na hotel. Úroveň mezi 2- slabá 3*. Poprvé v životě jsme něco reklamovali, kompenzace nám byla dána hned a také informace, že by bylo fajn, kdyby si takhle písemně stěžovalo víc lidí, aby se konečně dostalo k tomu, aby tento hotel již nebyl nadále vybírán. Musim řici, že jsme šťastni a ostatní účastníci nám i záviděli, že do tohoto hotelu jedeme pouze na 4 dny. Chtěla bych také upozornit, že si opravdu dám tu práci a tuto recenzi napíšu jak v českém tak v anglickém jazyce všude, kde na tento hotel narazím.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Ve 12 jsme si šli pro klíče pokoje. Dostali jsme jiný klíč, než byl napsaný na kartě. Zaplatili jsme si superior pokoj, dostali jsme kobku v přízemí bez oken. Dveře se skleným okýnkem, které nešly pořádně dovřít. Musela jsem jít na recepci a udělat opravdu velký cirkus. Zrovna tam přijel turnus němců, kteří na slovo Katastrofa reagovali a recepční se asi zalekly a daly nám jiný pokoj. ( Odbočim – jeden pán z turnusu se mě ptal, co se děje. Druhý den jsme se potkali v obchodech a on mě odchytl a říká, že jsme měli pravdu, že hotel je katastrofa, jídlo doslovně „sh**“ a že hned druhý den se stěhují do hotelu naproti, že cestovka jim to proplatí, protože tady nebudou o minutu dýl než musejí!!). Pokoj č.2 klasický standard, avšak s velkými fleky na koberci a matrací,kde Vás péra dřou do zad a proleženou matrací tak, že když si mamka lehla, přehodilo ji to na druhou stranu a sedřela si do krve koleno.. Poslíček nám po cestě řekl, že tento hotel je odpad a že mu je to líto. Ještě ten den jsem zařídila na recepci, že se druhý den budeme stěhovat do lepšího. Napotřetí jsme dostali konečně pokoj, který je na obrázku, avšak stylem, kdy po nás stará recepční bez jakéhokoliv slova hodila kartu na recepci. Hezké pokoje jsou pouze ve vnitřku hotelu a levém křídle, pokud se i přes moji kritiku rozhodnete do hotelu jet, jakmile budete mit pokoj jinde, běžte ho reklamovat. Na konci pobytu nám bylo řečeno, že takhle čachrují a „zkouší“ všechny klienty nehledě na to, jaký typ pokoje si zaplatili, takže máte šanci si lepší pokoj „vyřvat“. V lepším pokoji jsou normální matrace, sofa a hezká koupelna. Když budete mít štěstí, nepoleze Vám tam ani šváb, což nám se stalo, bohužel.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

JÍDLO JE ZDE ODPORNÉ. Neustále ta samá jídla, ovoce pouze meloun a hroznové víno, nic jiného. Chleby nemají chuť. Většina jídel nejsou vůbec ochucena. Víno k pití je 4x horší než naše krabicáky. Jediné,co se dá pít je jejich pivo. Fazole, jak kdyby ležely dva dny ve vodě, těstoviny nechutné. Ráda bych se vyjádřila ke každému jídlu, ale stačí napsat ODPORNÉ. Hned druhý den se mi po snídani udělalo špatně a do konce pobytu jsem byla marná, jedla jenom zeleninu a po nocích zvracela. Poslední dny jsem už do hotelu na jídla ani nechodila. Masová jídla jsou jen 1x.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Při příchodu do hotelu jsme museli čekat na pokoj, pásky s All inclusiv nám ale nebyly dány. Recepční (starší) byly velice neochotné, nikdy se neusmály a když se mělo něco zařídit, dělaly, že anglicky nerozumí. Musela jsem opakovaně chodit na recepci a vyloženě si „vydupávat“ co by mělo být automatické. Nakonec nám recepční velice neochotně dali kartu, na kterou jsme mohli jít k bazénu a dát si jejich odporné drinky. ALL inclusive tu však není jako obvykle. Jedná se spíše o plnou penzi s možností kafe,horké vody, piva a „míchaných drinků“ na baru u bazénu. Jen pro představu v drincích není džus. Pamatujete na rozpustný tank ? prášek smíchaný s vodou + lehce alkoholu. Je to přímo smíchané na baru, kde to leží celý den v plastové konvici. Na výběr jsou 4 drinky, já osobně jsem vyzkoušela první den a už si je nikdy nedala. K jídlu nic, žádný snack ani zmrzlina. O zábavném programu uslyšíte maximálně od vedlejšího hotelu.Jo a na recepci je psaná wifi, která ovšem funguje pouze na určitých místech a těmi rozhodně nejsou pokoje či místo u bazénu…

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Moře hezké, sice vlny, ale relativně teplé a čisté, to samé platí i pro pláž. Slunečníky a lehátka na pláži zdarma – což nám nikdo neřekl. Je to pouze na dané pláži, avšak ať se posadíte kdekoliv, oni Vás pošlou na správnou pláž.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Těsně vedle baru, kde moc milý pán prodává super palačinky, je velice příjemná typicky řecká restaurace. Jídlo vynikající, levnější než všude jinde, příjemný personál a je tam i FUNGUJÍCÍ wifi.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Velice hrozný zážitek.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 31
z 36 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání