Napsat recenzi

Posezonní bída

Recenze hotelu Veronica Hotel *** (Kypr - Paphos - Paphos)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2016
Přečteno: 341x
Recenze se líbila: 482 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 3
  • doporučená pláž - celkově
doporučená pláž - celkově
  • doporučená pláž - detail
doporučená pláž - detail
  • ...a ještě si zaplatíte ! ...a ještě si zaplatíte !
  • zažil jsem i lepší stlaní... zažil jsem i lepší stlaní...
  • díky aspoň za tu zahradu... díky aspoň za tu zahradu...
  • ...i když asi počítají s tím, že senioři chodí shrbení ...i když asi počítají s tím, že senioři chodí shrbení

Tak mimo hlavní turistickou sezonu rozhodně NE ! V katalogu CK je sice uvedeno, že je hotel po částečné rekonstrukci, ale rekonstrukční práce jsou zřejmé jen z hromady vyřazeného nábytku, kolem nichž musíte projít cestou do vedlejších křídel. Počet personálu je asi přímo úměrný okamžité obsazenosti (odhad max. 30 %), ale i tak nedostatečný. Většinou jde o Rumuny a ti se opravdu nepřetrhnou... od ostatních národností je alespoň znát snaha, ale v momentálním počtu opravdu nestíhají.

Skutečně jen velmi nenáročná klientela nebude mít připomínky, ve srovnání se 3 * v mnoha jiných destinacích to bylo opravdu slabé !

Ubytování  průměrně (4/5)

Zcela odpovídá oficiální kategorizaci /i když katalog CK uvádí až 3,5 *), standardní vybavení 2 lůžkového turist.pokoje. Hlavní, patrně původní, hotelová budova má pokoje na V a J stranu, s dalšími /zřejmě pozdějšími/ přístavbami je to již horší, v prvních 2 podlažích je prakticky nulový výhled, těsně před okny je bujná vegetace. Všechny pokoje mají balkon se stolkem a židličkami, ovšem značně opotřebenými a zašlými /i prasklými/.

Nepochopitelné je i vnitřní odstupňování úrovní podlah, jen k naprostému minimu pokojů se dostanete bezbariérově - i při použití příslušného vchodu musíte po východu z výtahu překonat několik (4-10) schodů. K více než polovině pokojů nejde jít přímo z recepce, musí se zcela ven, skrz zásobovací uličku a vchody do dalších částí jsou z hotelového parkoviště - chcete-li do hotelových prostor /hala, bar, jídelna/, schodům se nevyhnete !

Já měl docela kliku, pokoj v 3.NP a s výhledem na bazén i zahradu, částečně okolí...

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Jídlo sice docela chutné, ale téměř stále stejné a šíře sortimentu rovněž žádná sláva.

Snídaně zcela bezobslužné, "ranní ptáci" se vyhnou tlačenici u 1 ks automatu na studené nápoje (3 druhy džusů z prášku, ananas nějak opomíjeli doplňovat) a 1 opékače topinek, již značně opotřebeného a nepříliš výkonného (nejméně 2 každá strana), jinak obvyklý základní standard - plusem byly opečené brambůrky, ale zjevně pozůstatky z večeře...

Obědy /v rámci AI, jinak za 8 EUR/ v prostoru venkovního baru u bazénu a přestože jich bylo málo, stále formou bufetu, ale chudičkého. Stále 1 druh ryby, ve stejné úpravě (ale chutné) + 2 jiná masa, z 80 % "nasucho", přílohy sále stejné - hranolky, rýže a těstoviny, pouze 1 rajčatovo-olejovitá šťáva. Největším nedostatkem byla teplota pokrmů a to i ihned po doplnění mís. Standardních 5-6 druhů zeleniny (rajčata, okurky, červené + bílé zelí, zelený salát, občas cibule či paprika - někdy zvlášť, někdy smíchané - málokdy dochucené, i když možností dochucení minimum /sůl, pepř, olivový olej, výjimečně něco jako dipy.

Ze zákusků obvykle 1x barevné želé, 1 dort, 1 krém a 1 druh ovoce (ač jen na zahradě jich dozrávalo 5-6).

Večeře podávány v hlavní /vnitřní/ restauraci a proti obědům sortiment o 50 % větší, ale stále podprůměrný. V ceně všech programů i nápoje, ale ne vždy se na každého dostalo s obsluhou /jednodušší dojít do baru/. Opět problém teplota, zejména mas - 100% jen u polévky nebo si pohlídat, kdy doplní mísu čerstvou várkou. Sice trošku větší nabídka zeleninových salátů + dalších ingrediencí (zelené i černé olivy, kapary), ale třeba naprosto žádný sýr (řecký salát bez sýra ?) a téměř národní tzatziki jen 3x za týden. Opět minimální sortiment ovoce (když 2 druhy, tak bílé + růžové hrozny, 1x mandarinky + jablka), opět minimální možnosti vlastního dochucení.

Malým plusem bylo, že personál sklízející nádobí, rozuměl symbolu, když na talíři zkřížíte příbor nebo jen necháte opřený ze strany talíře (a potom jej neodnášejí), naopak při příchodu ve 2.vlně bývá problémem domoci se všech částí příboru, tak jak bývalo prostřeno před otevřením jídelny.

Hodnotím podprůměrně proto, že jsem se ještě nikdy nesetkal s nabídkou menšího rozsahu...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Pokud bych to měl rozdělit, za vybavení /obecně/ 3* a za služby 1*. Vybavení poměrně standardní, ale - lednice, až zaplacená, byla uvedena do provozu až po zásahu delegáta (a potom dělala takový rámus, že jsem ji zase rád odpojil). u TV nefungoval ovladač /slabé baterie, šly ale vyměňovat s ovladačem klimatizace/, mizerně šel ovšem i kanál BBC a další 2 "slovanské" (POL + RUS) programy, po 2 deštících pak drahnou dobu nešlo nic.

Naprostá katastrofa úklidové služby, za celých 7 dní pobytu 1x výměna osušky (malý ručník zmizel 5.den a již se neobjevil), 1x utřena umyvadlová plocha, baterie + zrcadlo. Pouze 2x částečně ustláno, 1x výměna přikrývkového prostěradla (značně překvapily nepovlečené polštáře !). Jediným opravdu denním výkonem bylo vyprázdnění koše na použitý toaletní papír.... Též jediný hotel (z cca 15), kdy není k dispozici ani minilahvička se šamponem a sprchovým gelem, ani miniaturní mýdélko nedoplnili, když jsem jej 4.den "schoval" do zmačkaného ručníku...

Po celý den jsou po chodbách doslova poházeny odpadkové pytle, uklízí se primárně metodou "co je mokré, je i čisté" - v recepci, hale i baru byly neustále výstražné kužely "mokrá podlaha".

Brzy zrána se čistilo hlavně okolí bazénu + zahradní cestičky, tím se však patrně převážně zahraniční personál vyčerpal natolik, že na více neměl síly - často ani na odpověď na pozdrav (i když pro úplnou objektivitu nutno předpokládat, že prostě nerozuměli..).

Jediným skutečně profesionálním personálem byla obsluha ve 2 barech (zjevně místní) a příjemné byly i pomocné servírky z restaurace, i když to v daném počtu ani nemohly stíhat.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Hotel je od pláže vzdálen opravdu až cca 500 m a jelikož jde o pláž veřejnou, není pro hotel hodnocení objektivní - nejbližší pláž doporučovaná CK je ale prachbídná ! Je to spíš jakási zátoka mezi 2 hotelovými areály a písek /zřejmě navezený/ se schovává pod silnou, až 30 cm vrstvou suchých travin. Lehátka a slunečníky jsou sice jen za 2 EURO /namísto standardních 2,50/, ale zřejmě nikdo ani neočekává, že by si je chtěl někdo pronajmout - jsou naskládaná na sobě a notně zaprášená...

Takže hodnotím zde jen hotelový bazén !!!

Bazén je podstatně menší, než by se mohlo zdát z katalogu CK, jediný vstup po několika schůdcích, voda je ale čistá, relativně ne studená, dno ale poměrně klouže. Okolo jsou rozmístěny lehátka i slunečníky, i když ty jsou ještě zastíněny okolní bujnou vegetací... Počet lehátek, která by byla na přímém slunci alespoň 4-5 hodin je ovšem nepatrný a ani v létě jistě nepřesáhne 40 míst - mnoho pozic značně stíní bujný porost, takže je nutné neustálé přenášení lehátek na těch pár slunných míst. Okolo bazénu nejde projít vzpřímeně, zejména u vstupu je třeba opatrně podlézat převislé větve (a uřezané konce i špičky obrovských luskovitých plodů jsou velmi ostré !). Totéž platí pro přístupovou cestu z vedlejších ubytovacích traktů, vnitřní cestičky mezi stromy a průchod k venkovním toaletám (zahradu patrně udržuje nějaký zakrslý pigmej - kdokoliv nad 140 cm se musí shýbat).

Nicméně právě ta zahrada, kde jsou v plné vegetaci 4 druhy citrusů, 2 obrovské avokádové stromy, mnoho banánových palmiček, pekanového ořešáku, stromu s lusky svatojánského chlebíčku, vše pod 3 druhy vyšších palem, je na vnitřním areálu hotelu tím nejzajímavějším.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Pokud jde opravdu o vnější okolí hotelu, je třeba si uvědomit, že jde o hotel ve městě, respektive na jeho okraji. Vzdálenost od luxusnější hotelové části je malá a komunikace jsou lemovány obchůdky, restauracemi, půjčovnami kol i automobilů a vše, co v turistické destinaci bává běžné. Přímo naproti hotelu je zastávka místních BUSů, vzdálenost do centra staré části města /přístav/ ale není velká (1-1,5 km) a požadovaných 1,5 EUR za jednorázovou jízdenku lze využít lépe... O trochu lépe je na tom ještě, stejnou CK nabízený, hotel ALOE - je o 1/3 centru blíže a hned z ním začíná souvislá turistická zóna.

Hotel Veronica pak spíše ocení ti, kdo preferují větší klid.

POZOR na přecházení ulice - na Kypru se jezdí VLEVO a zejména u dvouproudých komunikací to může být zkreslující, jste-li ve stejném směru, jako jedoucí auta ! I na vyznačených přechodech vám přednost dají víceméně jen profesionální řidiči, případně jiní cizinci (místní jedou i na červenou, je-li křižovatka volná...).

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Zde bych jen zdůraznil, že jde o hodnocení z jediného pobytu mimo hlavní sezónu ! Ale podle zkušeností jedněch "sousedů" jde patrně o celkový pokles úrovně z předcházejících let, to ostatně potvrdil při neoficiální konzultaci delegát CK...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 5 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Štěpán B.: Asi jsem byl jinde:-)) - 22. 11. 2016 16:04

Byl jsem ubytovaný ve stejném hotelu a pravděpodobně i v stejném termínu jak pan Ivan K. Popravdě jsem si teď přečetl Vaší recenzi a absolutně s Vámi nemůžu souhlasit takřka v ničem.Zareaguji jen na pár Vašich postřehů:Úklid a vybavení pokoje-Uklizeno jsem měl každý den perfektně včetně nového ručníku každý den,polštáře povlečený,uklizečky usměvavé a opravdu jsem neviděl žádného zaměstnance z Rumunska jak píšete:-))Vybavení pokoje normální,lednička hlučnější,koupelna s rohovou vanou by se hodila spíš do hotelu4*. Kde jste viděl poházené pytle s odpadky?To by mne opravdu zajímalo,určitě jste si to vyfotil tak můžete přiložit foto..já nic takového neviděl. Jídlo: Řekl bych normální na 3*hotel,všeho bylo dost akorát pestrost byla omezená,chuťově bez problémů. Pláž a moře:To jste mě taky pobavil:-))Dlouho jsem přemýšlel kde jste to fotil a nakonec jsem si vzpomněl,příště až tam pojedete tak doporučuji až přijdete k moři dejte se doprava,tam jsou pláže přesně takové jak popisuje cestovní kancelář(nevím s jakou jste jel-já byl s VTT)bohužel nemůžu sem přidat foto.. Já osobně můžu vřele všem Kypr-Pafos-hotel Veronika doporučit.Jak bych česky řekl,za málo peněz hodně muziky:-) reagovat

Ivan K: Re: Asi jsem byl jinde:-)) - 23. 11. 2016 6:23

Vážený kolego Štěpáne, rozhodně Vám neupírám Váš názor, asi máme naprosto odlišné nároky i priority... Že nejsem chronický stěžovatel, se můžete přesvědčit z jiných mých recenzí, veskrze kladných (určitě je aktivní h. Mitsis Roda na Korfu a Palumbo Kendwa na Zanzibaru). Asi jsem měl smůlu na konkrétní pokojskou - ale jak se Vám podařilo dosáhnout denní výměny ručníků, když i delegát CK upozorňoval, že dle svého statusu to hotel dělá až každý 3. den ? A já sám byl 2x nápomocen dvěma seniorským párům s urgencí té výměny. Také je možný rozdíl ve statutu našich pobytových služeb... Vaše vlastní recenze vyznívá nadprůměrně - opravdu považujete za nadprůměrné, že pro vlastní dochucení jídel jsou k dispozici 3 ingredience (majonéza, hořčice a kečup) - i ve stáncích na Václaváku jich bývá k dispozici 4-5 ! Pláž jsem opravdu hodnotil tu nejbližší, doporučovanou CK v katalogu - fakt, že o kousek dál jsou další 2, výrazně vyšší úrovně, nic nemění na tom, že ta doporučená byla "pod psa" Určitě se neshodneme na tom, co považujete za málo peněz - srovnatelnou částku jsem vydal za 3* na Kanárech, v SAE, 2x Egypt, dokonce méně v Maroku, Turecku, Řecku /Korfu/ a jinde Egypt za hotely 4*, ale vždy jsem měl lepší dojem ! Shodneme se na jednom - Kypr klidně znovu - ale u mne určitě jiný hotel ! reagovat

Štěpán B.: Re: Re: Asi jsem byl jinde:-)) - 23. 11. 2016 9:56

Vážený pane Ivane,píšete že nejste chronický stěžovatel,já o sobě musím napsat že pokud se mi něco nelíbí tak si stěžuji pravidelně(v Egyptě 2x vyměněný pokoj,v Německu 1x,v Bulharsku stížnost na úklid druhý den pobytu)Možná proto jsem měl potřebu zareagovat na Váš příspěvek protože v hotelu Veronica bylo u mne jak jsem již psal vše 100% a překvapuje mne že jste měl v stejném hotelu a pravděpodobně i v stejném termínu tak odlišný názor a zkušenost.Pokud si přečtete mojí recenzi pečlivě tak uvidíte že jsem jídlo nehodnotil nadprůměrně ale průměrně,jídlo bylo dobré ale žádný výkřik gastronomie to samozřejmě nebyl:-)Co se týká pláže asi záleží jakou cestou jste šel protože mne přišla nejblíž ta pláž kterou jsem i vyfotil ve své recenzi a kterou podle mne doporučuje i CK,Vámi vyfocená pláž by byla taky dobrá ale bohužel už evidentně na konci sezony nebyla používaná a proto na fotce vypadá děsivě.A jak jsem dosáhl výměny ručníků každý den?Opravdu netuším ,nic jsem proto nedělal ale každý den tam byl čistý ručník a uklizeno perfektně.Mějte se hezky a přeji klidné další dovolené.Š. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Paphos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání