Napsat recenzi

Jednou a stačilo ☹️

Recenze hotelu Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort ***** (Egypt - Marsa Alam - Port Ghalib)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 1 177x
Recenze se líbila: 86 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 1

Nechali jsme se nalákat na výborné recenze a doporučení. Realita je opravdu jiná, než se píše.

Ubytování  průměrně (4,4/5)

Pokoj byl ucházející, daleko od moře (křídlo 9) - protože jsme češi, ale nám nevadilo chodit dál (čechům dávali jasně najevo, že jsou ČEŠI a ne NĚMCI nebo ARABOVÉ), úklid pokoje byl každý den, uklízeči byli moc milí. Vždy pozdravili, přáli hezký den, za bakšiš bylo i nějaké to zvířátko z ručníku na posteli

Zkrátka.. pokoj už měl něco za sebou, koupelna taky, ale dalo se tam ten týden přežít

POZOR! Velmi hlučná klimatizace, kdo jste zvyklí spát potichu, nevyspíte se

Každý den 2 lahve 1,5 l vody na pokoj.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Za 2 dny přišla faraonova pomsta. Co víc k tomu říct?

Pokud chcete fresh juice, tak musíte zaplatit 2 eura. Jinak máte na výběr klasicky jen slazené limonády nebo vodu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,6/5)

Příjezd na hotel v 6:30, ubytování díky bože v 10:00. Mohlo být až v 14:00. Hrůza.

Pán na recepci velice otrávený a neochotný.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Nejkrásnější šnorchlování co jsem zatím zažila. Do Marsa Mubarrak pěšky 10 minut. Uvidíte krásný podmořský život.

Každopádně u Marsa Mubarrak je vystaven nový hotel Iberotel Costa Mares, doporučuji jet tam, pokud se rozhodujete kam se vydat v Egyptě.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Krásná zahrada. OVŠEM zalévala se každý podvečer a ten smrad co se z té odpadní? vody šířil všude kolem, to bylo něco strašného.

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

My jsme naštěstí každý den šnorchlovali a to bylo skvělé, ovšem hotel nic moc. Pokud Vás postihne faraon jako nás, v hotelu je lékarna, kde vám dají Diax za 15 eur. Pomůže, ale dokud jíte to jejich jídlo bude vám špatně celý týden.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 44
z 51 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Radek Zelený: Byli jsme ve stejném hotelu? - 11. 12. 2022 15:40

Byli jsme ve stejném hotelu cca měsíc před Vámi. Nechápu, co se Vám tak moc nelíbilo. My jsme také dostali jeden pokoj dále od všeho (byli jsme tam 2 rodiny), ale po reklamaci na recepci s pomocí delegátky pokoj okamžitě vyměněn. Když něco chci, musím pro to něco přeci udělat. Dále. Když píšete, že jste dostali za 2 dny Faraonovu pomstu... Za to přece nemůže hotel. Mohli jste kdekoli, cokoli sníst, vypít, čistit zuby vodou z vodovodu atd. Nebo Vám to pouze nemuselo sednout. Proto bych určitě nepsal, že je hotel špatný. A hlučná klimatizace? No ono když se tam něco točí, tak to trochu hučí. Dá se to přece regulovat. A pokud to hučelo hodně, mohli jste opět požádat o změnu pokoje... My jsme byli spokojeni. V Egyptě jsme byli již 3x, pokaždé v jiném hotelu a zatím jsme byli vždy naprosto spokojeni. I s tímto hotelem. Ostatně tak, jako většina uživatelů píšících recenze na tento hotel v Egyptě. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání