Napsat recenzi

Hotel nádhera - moře zklamání

Recenze hotelu Three Corners Sea Beach Resort **** (Egypt - Marsa Alam - Coraya Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2014
Přečteno: 1 766x
Recenze se líbila: 606 čtenářům
Fotografie: 8
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Jedovatý Perutýn Jedovatý Perutýn
  • Muréna Muréna
  • Krmení rybiček Krmení rybiček
  • Krmení z ruky Krmení z ruky
  • Rejnok Rejnok
  • Okolí hotelu :-) Okolí hotelu :-)
  • Bar u bazénu. Bar u bazénu.
  • Ztroskotaná loď u hotelu Ztroskotaná loď u hotelu

Dovolená zde se nám moc líbila. Ubytovali nás ihned, ale na snídani jsme neměli nárok, tomu jsme nerozuměli a lidi co postupně přijížděli bývali celkem i naštvaní. Člověk jí naposledy v letadle asi v 1 ráno a vysvětlete malému dítěti, že dostane jídlo až v půl 1 oběd. To mi přišlo skutečně nelidské.Takže pro náramky jsme si museli dojít až po 10 když skončily snídaně. Ručníky byly zdarma, ale zavírali v 5 a ráno otevírali až v 9. Nic moc.Ale jinak paráda.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Hotel byl parádní, vše čisté, uklizené. Nemám žádné výhrady.Jen jsme dostali na pokoje klíč s kartou aby fungovala elektřina na pokoji. Museli jsme sundat klíč z karty a tu jsme nechali zapojenou, aby nám fungovala klimatizace, jinak se tam nedalo být. To nemají moc dobře vymyšlené. Měli by dávat karty dvě, často se také stávalo, že na chodbě někdo klepal na druhou polovičku a ta třeba 10min neotvírala protože spala ale pokoje okolo byly vzhůru.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Jídlo bylo chutný, ale déle jak týden bych toto stravování nevydržela. Vcelku bylo každý den to samé. Obměňovala se v podstatě jen jedna nádoba, jinak dokola nějaká vařená zelenina, rýže, ryby a brambory na různý způsob.Denně špagety, často byla pizza, guláš a lasagne. Snídaně byly každý den úplně stejné: palačinky, párky, omelety, vejce na tvrdo, croissanty, bagetky a jiné pečivo, sýry, marmelády, med, zelenina. Ovoce bylo docela málo: pomeranče, banány, žlutý meloun a jablka. Svačiny u bazénu byly docela fajn dávali čokoládového nanuka, bulky se sýrem nebo salámem a sladké pečivo.

Jinak Faraon nás nepostihl nikoho jen ze změny stravy byla zpočátku častější návštěva toalet. Jinak co se týče alkoholu tak rum, tequila, gin, pivo, víno atd. Sprite, fanta, cola z postmixu + ledový čaj.Káva, čokoláda z automatů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Taktéž si nemohu na nic stěžovat, jen nás mrzelo, že tobogány byly otevřené jen od 11-13 a 15-17 jinak nic. Děti se mezitím nudily. Personál byl usměvavý bez problému, ale číšníky jsem nepochopila, první den jsme je poprosili, že nás bude deset a chtěli bychom každý den mít připravený stůl pro 10osob. První večeře tak skutečně byla nachystaná s cedulí reservé, jakmile ale dostal bakšiš druhý a třetí den už se na nás vykašlali.Když jsem ho opět upozornila tak opět večer bylo vše připraveno, tentokrát bez bakšiše, bylo připraveno i na snídani, po té jsme ho opět odměnili a od té doby opět nic. Nerozumím jejich mentalitě...Za bakšiš se na nás vykašlali a za nic se snažili. Nejhorší byl poslíček, čekal na chodbě s vaším kufrem dokud něco nedostal.S tímto přístupem jsme se zařekli, že skutečně nic nedostane. Stoupl si ke kufrům a čekal skutečně asi 5min, všichni jsme se jeden druhého ptali co pořád chce.U recepce si nás zavolal, že chce bakšiš. Měli jsme ho připravený, ale že si ho takovým sprostým způsobem vyprosil?Jinak žádný problém s nikým a ničím. Animační programy byly hodně chabé a dokonce i trapné.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Tak to bylo největší zklamání z moře ze všech dovolených. Korály a nebo červená vlajka kvůli vlnám. Zaplavat si v moři?Ani náhodou, jen takové opláchnutí v mělké vodě, kde náhodou nebyly korály a nepískali na vás, že na nich zrovna omylem chodíte a snažíte si najít hlubší vodu na zaplavání.Molo bylo otevřené jen 2x po zbytek pobytu velké vlny a červená vlajka, molo bylo úplně uzavřené. Největší zábavou bylo pro nás krmení rybiček, na fotky a videa nádhera, vždy u snídaně jsme si vzali pár bulek a během chvíle připlavaly různé rybky a dokonce jsme několikrát narazili na jedovatého perutýna takže skutečně dávejte pozor. často jsme se setkali i s rejnoky a murenou.U toho mola je jinak krásný ten korál, ale neměli jsme moc šancí se zde potápět.Jinak lehátka a slunečníky vždycky najdete ať je vás klidně i 10.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Poušt, jediné kam se dalo jít je ztroskotaná loď asi 2km od hotelu nalevo. Jenže ta je ještě asi půl km od pláže na korálech takže pár fotek z dálky ale jinak nic okolo není. V hotelu vás vezmou na dvouhodinový výlet do městečka Port Ghalib. Spíše kvůli nákupům jinak nic extra k vidění není, jen pár milionových jachet, restaurace a krámky.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Hezká dovolená,ale vždycky se někde najde nějaká ta moucha. Byli jsme naprosto spokojení a klidně bych i doporučila jet se sem podívat.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 84
z 105 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání