Napsat recenzi

"Karibská katastrofa", zejména služby/stravování

Recenze hotelu Caribbean World Resort Soma Bay ***** (Egypt - Hurghada - Soma Bay)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Přečteno: 965x
Recenze se líbila: 547 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Hezký hotel se zoufalými službami.

Je docela možné, že upadající kvalita hotelů v Egyptě je zapříčiněna úrovní hostů z východu, kteří údajně tuto dovolenou dostávají jako "odborářskou rekreaci".

Nicméně i po této otřesné zkušenosti jsem na Egypt nezanevřela a snad příští výběr hotelu bude šťastnější, protože horší to snad být již nemůže!

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Náš letošní pobyt v Egyptě jsme vybírali především s ohledem na dobrý vstup do moře, a proto také byl vybrán tento hotel. Novinkou však pro nás bylo i přes skutečnost, že tuto zemi navštěvujeme každoročně od roku 2003, že typické pro Safagu je větrné počasí, vhodné pro milovníky windsurfingu, a toto můžeme potvrdit. Celých 11 dní ustavičně ve dne i v noci obtěžoval silný vítr až 60 km/hod, kdy cokoliv co člověk nedržel, odletělo (kelímky, tácky, ručníky, oblečení...) samozřejmě odpadky skončili v moři a na pláži. Běžně u lehátek, v plážovém baru apod. lítají po zemi kelímky, tácky, obaly od kečupu…děs. Posezení v plážovém baru bylo proto velice nepříjemné, po celou dobu přidržujete kelímky s pitím a nepochopím, když někdo vstane od stolu a ponechá všechny tyto papírové obaly na stole, odpadkové koše jsou v bezprostřední blízkosti. V koupelně nám odletělo kus stropu. Matrace na lehátkách jsou látkové, špinavé a neuklízí se na noc, protože jsou přivázány šňůrou, pod kterou musíte prostrčit osušku, protože by nevydržela ani minutu na lehátku. Pod některými slunečníky se nedalo ležet "zdraví a životu nebezpečné". Ve vzduchu se vířil prach a po celou dobu byl opar, Rudé pohoří za clonou z prachu. Pouze 2 x a to ráno jsme zaznamenali modrou oblohu. Moře bylo nezvykle studené i když vstup do moře byl perfektní, koupání jsme si neužili. Navštívili jsme mnoho lokalit v Egyptě, ale takto studené moře jsme nezažili.

Pro nás oblast Safaga vzhledem k výše uvedenému skončila.

Dávno si nehrajeme na počet hvězdiček v Egyptě, ale recenze si počteme, zjistíme na mapách, kde hotel leží, nedá nám to a stejně vybíráme 5 hvězd. Situace v jednotlivých hotelích se každoročně mění, změní se např. management a úroveň jde do kopru a to doslova. Recenze na tento hotel byly převážně kladné, což mě šokuje. Zde je jasná ukázka toho kdo úroveň egyptských hotelů kazí. To co jsme zažili v tomto hotelu mě snad i psychicky poznamenalo natolik, že už nevím který hotel v budoucnu navštívit. Nikdy jsem žádnou recenzi nepsala, ale toto musím ze sebe dostat a zároveň varovat ty, kteří tuto zemi navštěvují, aby si neznepříjemnili dovolenou stejně jako my. Recenzím se nedá věřit, jsou neobjektivní a v tomto hotelu je spokojen snad jen ten, který "navštěvuje Chorvatsko, kde se cpe paštikou a občas koupí dětem i zmrzlinu" jinak si to neumím vysvětlit. V případě tohoto hotelu se zdaleka nedá hovořit o úrovni ani ***. Samotné ubytování pěkné, čisté ??? (jak již se někdo zmiňuje nejsou převlékány postele denně, ani na tom netrváme, ale nadále to tak funguje) prostorné pokoje, udržovaná zahrada, pěkná pláž, ale to je všechno. Stalo se i nám, že „úklid“ probíhal po 18 hodině a zrovna se mi to fáááákt nehodilo.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Strava a zážitky z jídelny by stačily na napsání hororové povídky. Jídelna kruhového tvaru o průměru cca 60-70m, kdy jídlo je umístěno po vnějším obvodu znamená, že než si cokoliv donesete je to studené a ujdete 200 m. Talíře jsou samozřejmě na konci trasy a pouze na jednom místě. Takže do jídelny přicházíte kolem venkovního grilu a nemůžete si nic vzít, protože nemáte na co. Musíte do jídelny, celou ji projít, vzít talíř a buď si nabrat přílohu a jít do fronty ke grilu ven, kde Vám příloha vystydne, nebo naopak, kdy vystydne maso a pak hledat několikrát místo u stolu, protože "vysoce inteligentní" a sebevědomá ruská klientela považuje jakoukoliv prázdnou židli za svou, bez ohledu na to co již leží na stole. Hluk v této jídelně se pohyboval v hodnotách kolem 93 Db = hlučnost výrobních strojů ze vzdálenosti 1m - naměřeno mobilní app. Stolování stylu horší nádražní jídelny po celý den.

Jídlo - na své si přijde snad jen ten, kdo je celý den na sladkém, ale jinak jste na zelenině (hlavně krouhané zelí), rýži, nedovařených bramborách, hnusných těstovinách - prý se nedají zkazit - dají, nerozžvýkatelném hovězím, jednom druhu podivného sýra v různých kořeních atd., atd. Náhražka eidamu či goudy a salámu podobnému dietnímu, ale asi z hovězího byla z rukou obsluhy na příděl - cca tři plátky 3x3 cm, 2mm silné. Jistě že pokud by vám to zachutnalo, mohli jste jít do fronty vícekrát. Nezachránila to ani italská restaurace a la carte. Jednou super, podruhé nechutné - přitom se jednalo o to samé jídlo, které jsme si dva dny předem pochvalovali. Do toho křik a míčové hry!!! tříletých dětí (hádejte odkud?) a řev kojenců a batolat.

Nápoje - u snídaně čaj a káva pouze ve várnicích - nepitné. Zlatý nemocniční čaj v ČR. Zkazit čaj a kafe to je fakt umění.

Normálně jsou čaje na výběr (ovocný, zelený, černý, bylinné) a horká voda ve várnici, kafe, když ne z automatu, tak instantní. Další veškeré nápoje s výjimkou vody z barelu podávala obsluha = neustálé fronty v jídelně i u baru na pláži.

Prostě stravování a stolování katastrofa !!! tohle byl vážně extrém a náš nejhorší cestovatelský zážitek ze všech zemí které jsme navštívili.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Vybavení a sportovní vyžití obvyklé, personál jak kde a jak kdo. Animátoři fajn, ty však nepotřebujeme.

Vzhledem k hygienickým návykům podstatné části hostů asi není v jejich silách udržet v čistotě dámské plážové toalety, kterých je mimochodem nedostatek, brodíte se vrstvou písku, vody ??? toaletního papíru a u ***** mísy to vzdáte a jdete na pokoj. V jiných hotelích věc nevídaná! Nezvykle studená voda v bazénu a čistota nic moc.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Moře s pozvolným vstupem a pláž fajn, ale vzhledem k teplotě vody a fičáku jsme si jej neužili.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Nemá smysl hodnotit, hotel je v poušti.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

V žádném případě nedoporučujeme !!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 59
z 78 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Veronika: Caribbean - 22. 2. 2016 10:22

Zvláštní. Tento hotel jsme navštívili jen o chvíli později od Vás a ani jeden z těchto problémů jsme neměli :-) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání