Napsat recenzi

Už nikdy !!!

Recenze hotelu Red Sea Taj Mahal Resort & Aqua Park ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 758x
Recenze se líbila: 539 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 13

Za takové peníze neochota, neuctivost a naprostá neprofesionalita! Celý rok se těšíte na krásnou dovolenou, šetříte na ni a pak takový šok! Již v lednu jsme si zodpovědně vybírali hotel, abychom prožili nezapomenutelnou dovolenou, kterou si po roce náročné práce zasloužíte. Přijeli jsme večer v šest. Unavení a žízniví, ale těšili jsme se. Někteří dostali uvítací drink, některé ignorovali(a to jsme byli všichni Češi), to nás mrzelo. Pak jsme dostali přiřazený bungalov. Narvalo se nás do "bečkobusu" šest lidí a vezli nás z kopce dolů pěknou "štreku!" Vysadili nás a ukázali směr bungalovu. Byl až úplně na konci areálu. Zděšení teprve přišlo, protože místo tří lůžek jsme měli pouze dvě! Volali jsme na recepci, ale odezva žádná, jen nás vždy uchlácholili obligátním "O.K". Pak jsme v horku a unavení několikrát šlapali do kopců kvůli oné přistýlce. Na recepci nám s úsměvem ten diletant sdělil, že přistýlku nemá, že hotel je plný, že nám ji nedá a syn si má prý lehnout na zem!!!!!!! Na to jsme reagovali, jestli to myslí vážně?! Že jsme si zaplatili 2+1 a to že je tři a ne dva a nás nezajímá, že postel nemají, že věděli, kolik hostů přijede a postele mají dokoupit. Několikrát jsme volali delegátce, ale nic nezmohla, tak jsme čekali a dohadovali se a zase čekali a měli jsme chuť jet domů. Po čtyřech hodinách nám přinesli několik ztlučených fošen a matraci váleli před sebou po chodníku a to byl další šok!!! Byla roztrhaná na několika místech, špinavá a smrděla močí!!! Prostě dotahlá ze smetiště!!! Řekli jsme jim, že to není ani pro psa, natož tak pro naše dítě! Ani po urgencích delegátky za celou dobu pobytu nám ji nevyměnili, syn nakonec spal s námi, ale museli jsme si přisunout postele, které se rozjížděly a byly nestejně vysoké, takže kvalita spaní byla hrozná! Pokoj byl sice s výhledem na moře, ale při představě dálky od hlavní budovy nás to moc nepovzbudilo. Denně jsme šlapali v horku přes tři kopce po hnusné rozbité zámkové dlažbě do restaurace.Za 9 dní se nám podařilo vyjet 2 x bečkobusem nahoru, recepce nám telefon vypla, když jsme volali kvůli odvezení nahoru. Představte si v 50 stupň.vedrech šlapat do několika kopců a pak zase dolů, abyste se najedli(a to devět dní 3x denně a k tomu cesty na pláž a zpět). Připadalo mi to jako zlý sen nebo armádní manévry.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Bungalovy by stačily, pokud jsou pouze v blízkosti hotelu a ne tak daleko! Dveře na terasu nesnesitelně vrzaly. Jsou neudržované, jejich okolí hrozné, zanedbané, špinavé, neuklizené(dráty, odpadky, rozbité lampy, rozpadlá zámková dlažba, uschlá zeleň). Takže ani procházky nestály za nic.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Pořád to stejné, už se nám to hnusilo. Hovězí tvrdé, pořád rýže, brambory bez chuti, kuře s kostmi pořád obíráte, zelenina ušla, meloun, banány, fíky jednou, jinak jenom pomeranče a datle, občas pomelo. Zákusky "na stejné brdo", jen je přibarvili, dobré jsou hlavně čokoládové kytičky a obloučky. Kvalitní salámy neznají, ty jejich"párečky" jsou hnus, takže na snídani Vám zbydou jen vejce natvrdo, na omeletu či palačinky čekáte, pečivo dobré.Strašně se nachodíte, jídlena naprosto nedostačuje kapacitě hotelu(čekáte na stůl, pak před Vámi smetou drobky na židli!), nestíhají prostírat a všude narváno lidmi, hlavně se všude motají malé děcka, řvou mimina a piští batolata Arabů...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Nejsme nároční, ale úklid byl hrozný nebo žádný, na zemi chuchvalce prachu a vlasů ze smetáku, špína a písek( toaleťákem jsme si stírali podlahu i stolky!), na plochách vrstva prachu! To nám vadilo, jinak by nám bungalov stačil. Minibus=bečkobus byl starý rozpadlý, hnusný a špinavý, personál neochotný (až na vyjímky), nepříjemný, líný.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Jediné, co opravdu stálo za to. Krásné korály a rybičky až od poloviny zátoky do otevřeného moře. Ale zase byla daleko od ubytování!

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Skládky odpadků, některé hoří!

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Hrozný! Na hotelu bylo mnoho Arabů, jejichž chování se nám nelíbilo. O hotel ani zahradu se nestarají! Byli jsme po třetí v Egyptě, protože jsme si ho zamilovali (hlavně rybičky a korály), ale po této zkušenosti už se do Egypta nevrátíme (možná za dlouho a ještě v zimě a na památky!). Počítali jsme dny do odjezdu a těšili se domů!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 62
z 127 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Karel: Kladivoun - 24. 7. 2014 21:48

plně s vámi souhlasíme, viz naše recenze ze dne 28.4.2014. Reklamovali jsme tuto dovolenou, ale bohužel, bezúspěšně, a to se prý dá i "reklamovat pomalu nepodařené počasí ", ale takové zklamání jsme též zažili. Škoda, že ti lidé to tak chválí, zřejmě byli ubytovaní přímo v hotelu a měli všude blízko. Ale je spousta jiných výtek než byla ta dálka všude. Vše je pravda, co píšete. Kdyby ta dovolená stála alespoň třikrát méně, tak by člověk až tak nenaříkal a "bral" by to za ty "prachy". Ale nevědí co by za to chtěli a služby tomu opravdu neodpovídají a ani ten slavný 5* hotel už vůbec ne. reagovat

Richard: nechápu - 25. 7. 2014 9:36

Dobrý den, my tam létame 3 x do roka a super , jestli mohu poradit příště více prostudovat než odletíte do hotelu. My máme pokoj vždy nahoře a ty gungaloévi jsou daleko, nechápu proč jste si nekoupily hotel je to levnější a pohodlnější. Jinak co se týká persoválu stav ideál. Byli jsem v Hiltnu Plaza sice hotel super ale pláž asi 50metrů široká uměla, co dodat pláž v Al nabile je super. reagovat

Kladivoun: Re: nechápu - 25. 7. 2014 10:55

Samozřejmě, že jsme si vše pečlivě předem nastudovali a zjistili, hotel objednán už v lednu (ve smlouvě hotel.pokoj) a delegátka nám řekla, že dělají rozmístění 1 den předem a prý cestovka musí na tento požadavek upozornit, takže cestovka se o své klienty nezajímá, ikdyž o tom ví! A taky nechápu, proč hotel nevyužije spodní části s restauracemi a nedováží tam jídlo! Prostě jedním slovem naprostá neschopnost bez obchodního ducha. reagovat

Pavča: Re: nechápu - 22. 6. 2015 11:53

Plně s vámi souhlasím,byla jsem v hotelu a nemůžu si dovolenou vynachválit. Samozřejmě by se drobnosti našli,ale oproti loňskému tunisu jsem si připadala jako v ráji..a ta pláž,prostě nádhera. reagovat

Karluša: Též nechápu - 25. 7. 2014 16:33

Také nechápu...a já chválila, ale nebydleli jsme v hotelu, ale bungalovu. Nemůžu si na nic stěžovat. Ono stačí s lidmi jednat slušně, usmát se a vlídně promluvit. Ne hned vyhrožovat a povýšeně vyžadovat, což jsme u jedné rodiny zažili. Klidně se tam vrátíme znovu!!! Jo a když letíte last minute, nedivte se, že nemáte superior pokoj :) reagovat

Kladivoun: Re: Nechápu, co nechápete! - 25. 7. 2014 19:00

Zajímavé je, že jsem dnes psal reakci na p.Richarda. Objevila se zde a po chvíli zmizela?! Tam jsem mnohé vysvětlil. Např. i to, že zájezd byl objednán již v lednu a ve smlouvě byl hotelový pokoj. Delegátka nám sdělila, že oni rozdělují ubytování den předem, ale na požadavek hotel.pokoje je musí upozornit oni jako cestovka. Tím jsem vyjádřil názor, že se o své klienty nezajímají a je jim jedno, kde a jak jsou ubytováni. A na Vaši reakci, že stačí úsměv a vlídné slovo nelze, než se pousmát. Vy víte, jak jsme s nimi jednali? Přesně tak, jak popisujete. Slušně jsme je o přistýlku požádali, jelikož už se nám to stalo v Tunisku, ale tam ji hned přinesli. Zde jsme čekali podobnou reakci, ale, řekli, že nemají a není to jejich problém. Zřejmě je to pro Vás normální, ale Vám se to nestalo a nevím, jak byste byla usměvavá a vlídná, kdyby Vám s nezájmem sdělili, ať Vaše dítě spí na zemi. Nyní nechápu já Vaši reakci. reagovat

Kladivoun: Re: Nechápu, co nechápete! - 25. 7. 2014 21:10

Zajímavé je, že jsem dnes psal reakci na p.Richarda. Objevila se zde a po chvíli zmizela?! Stejně tak i Vám. Tam jsem mnohé vysvětlil. Např. i to, že zájezd byl objednán již v lednu a ve smlouvě byl hotelový pokoj. Delegátka nám sdělila, že oni rozdělují ubytování den předem, ale na požadavek hotel.pokoje je musí upozornit oni jako cestovka. Tím jsem vyjádřil názor, že se o své klienty nezajímají a je jim jedno, kde a jak jsou ubytováni. A na Vaši reakci, že stačí úsměv a vlídné slovo nelze, než se pousmát. Vy víte, jak jsme s nimi jednali? Přesně tak, jak popisujete. Slušně jsme je o přistýlku požádali, jelikož už se nám to stalo v Tunisku, ale tam ji hned přinesli(a dostačující kvality). Zde jsme čekali podobnou reakci, ale, řekli, že nemají a není to jejich problém. Zřejmě je to pro Vás normální, ale pro nás nikoliv. Vám se to nestalo a nevím, jak byste byla usměvavá a vlídná, kdyby Vám s nezájmem sdělili, ať Vaše dítě spí na zemi. Nyní nechápu já Vaši reakci. reagovat

Karluša: Re: Re: Nechápu, co nechápete! - 25. 7. 2014 23:02

Nám přistýlku též nedali rovnou. Nás ale ubytovali již 3 hodiny před plánovaným check-in - za 10USD do pasu-dali jsme je dobrovolně. Na pokoji přistýlka nebyla, upozornili jsme na to a než jsme se vrátili na pokoj, přistýlku jsme měli na pokoji. Když je to chyba cestovky, nechápu, proč haníte hotel, je to zbytečné. Jako je zbytečné se dál vyjadřovat. A když se hnusíte místních arabů, jeďte příště do Chorvatska, tam potkáte jen Čechy a i strava vám bude jistě chutnat ;) reagovat

speciani: Re: Re: Re: Nechápu, co nechápete! - 4. 8. 2014 18:07

Pani, reagujete hloupe. My jsme radi za recenzi kladivouna je pravdiva .Bydleli jsme v hotelu a taky zadna slava .do pasu davame take ale zde jsme dostali bungalov spina a wc ucpane takze jsme pokoj menili po 8h dohadovani. reagovat

Kladivoun: Vůbec jste to nepochopila! - 27. 7. 2014 17:12

Jasně vysvětluji, co je povinností hotelu a na druhé straně jsem si posteskl nad přístupem cestovní kanceláře v otázce ubytování, tak to nepleťte dohromady! Naše dalegátka opakovaně s recepcí hotelu jednala ohledně, nejprve chybějící a pak zcela nevyhovující matrace, ale náprava nebyla ani poté sjednána. Dokonce jednala i s vedením hotelu a ani to nepomohlo. byla nám přislíbena omluva i náprava. A nic, v tomto hotelu jim prostě na lidech nezáleží . A nebyli jsem sami, kteří měli tuto stížnost, bylo nás několik rodin, jedna měla dokonce jen 2 postele pro 4 osoby!!! Tak nechápu, proč bych neměl za tuto situaci hanit hotel?! Pokud Vám se pobyt líbil, to Vám neupírám, ale mám právo vyjádřit svůj názor a podělit se o zkušenost s lidmi, kteří si také pěčlivě vybírají dovolenou. Pročetl jsem spoustu recenzí a tento hotel měl jak, kladné, tak velmi záporné recenze. Jeli jsme trochu s obavami, ale hlavně kvůli šnorchlování. Bohužel se ale potvrdily i ty špatné skutečnosti z recenzí. A v Egyptě nejsme poprvé, poznali jsme i slušné a milé místní lidi(ti byli vzdělaní-VŠ,měli i vlastní čajovnu, domluvili nám výlet lodí), ale byli jsme také na hotelu, jehož majitelem je Ital, což je pak ve výsledku poznat (krásná zahrada, lepší služby, koupil ihned nová plážová lehátka i matrace i jídlo bylo lepší, nešetřili, melouny stále, pití nebyly žádné chemické břečky a v normálních větších kelímcích i ve skle!). Tak nechápu, proč bych nemohl porovnávat. A jak jsem se již vyjádřil, už mě to tam neláká, jen ty rybičky mi budou chybět... reagovat

Karel: Re: Vůbec jste to nepochopila! Pro Kladivouna - 27. 7. 2014 18:32

Stále čtu reakce na Vaši recenzi, a též se divím, proč lidi neuznají kritiku nebo-li recenzi druhých, jak jsem psal odkaz na naši recenzi, chci jen říct, že jsme v Egyptě byli již po desáté a tak myslím, že máme též s čím srovnávat, ale takovouhle dovolenou jsme v Egyptě ještě nezažili, též jsme tam byli už naposledy, bohužel, sami jsme si tento hotel vybrali, fotky měli krásné, ale ty detaily už samozřejmě cestovka neuvádí, že to je "vlastně vysokohorská turistika" pro ty, co bydlí dole v těch bungalovech-viz odkaz na naši recenzi. Nechci se opakovat, ale ta pláž zas tak světoborná není, hlavně k tak velkému resortu...to musíte všichni, co jste tam byli, uznat, ne? reagovat

speciani: Re: Re: Vůbec jste to nepochopila! Pro Kladivouna - 4. 8. 2014 17:45

Souhlasim s vami ve vsem byly jsme v cervnu a tech netopiru k tomu vsemu bylo 100,katastrofa reagovat

Ištarka: Taky znám.. - 29. 7. 2014 13:19

V tomto hotelu jsem byla se synem v r.2011. Chtěli jsme přímo do hotelu, ale také jsme dostali bungalov. Pěšky jsme chodili asi dva dny, pak jsme měli štěsti a když jsme chvíli počkali na křižovatce, tak jsme chytli to hotelbusek..Vybavení pokoje..spaní o.k, zase jsme měli rozbitou sprchu, naštěstí jen jednu, druhá se rozbila až poslední den. Jídlo, opakující se, ale vždy jsme se najedli..výborné dezerty..hlavně ty ořechové, velký nával v jídelně..to tedy ano. Zátoka, úchvatná, ale jen ta zátoka, moře přímo u bungalovů je mrtvé, člověk tam musí šlapat přes kvanta mrtvých korálů u břehu.i když nádherně čisté.Závěr? Nedá se porovnat 5*v Egyptě a Evropě..Takže ubytování žádná hitparáda, strava průměr, mořea potápení úžas.P.S v životě jsem nevypila tolik piva Stella, ale chutnalo.. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání