Napsat recenzi

pobyt 10/2014

Recenze hotelu Hotel Horizont *** (Česko - Plzeňský kraj - Špičák)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 174x
Recenze se líbila: 402 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V hotelu Horizont jsme zažili nejhorší noc, místo klidného spánku nás do půl druhé ráno rušila hlučná hudba. Ve večerních hodinách netekla teplá voda, pouze studená a malým proudem, takže sprchovat se bylo nemožné.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

pokoj čistý, hluk v noci však neúnosný

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

na snídani není celozrné pečivo a hygienicky balená marmeláda

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

vybavení dobré, personál nepříliš vstřícný, kromě balneo provozu

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,4/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Bylo by tam krásně, kdyby nebylo těch maličkostí, jako je potřeba spánku a teplé sprchy před spaním.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 14 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání