Napsat recenzi

Jarňáky na Dvorské - děti nechte doma!

Recenze hotelu Dvorská bouda (Česko - Královéhradecký kraj - Vrchlabí)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2017
Přečteno: 561x
Recenze se líbila: 378 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Dobrý den,

v neděli jsem se s dětmi vrátil z Dvorské boudy.

Bylo nás celkem 42,z toho 37 dětí a 5 dospělých osob.

Na hory jezdím s dětmi už 15 let, ale některé věci mě vždycky překvapí!

Vždy jsou potřeba některé věci... hezká a uklizená chata, dobrý personál a dobré počasí.

Když funguje alespoň jedna věc tak, se dá přežít všechno... Jenže!

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Malé pokoje, vyhovující. Nic extra jsem nečekal a pokoje jsou ok. Možná by stálo za to trochu přitopit, ale to je na horách taková ta klasika se kterou počítáte. Poměrně hezké zrekonstruované společnésociálky

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Výborné a bohaté snídaně!!! Super domácí housky.

Na chatě žilo několik domácích mazlíčků. Ale to, že psi leží kolem baru v jídelně a nakukují do kuchyně, kam občas vlezou, jsem ještě nezažil. To samé dvě kočky. Ty se vesele mrouskaly po celé chatě a poslední den si to rozdaly v jídelně při snídani. Nikdo nic neřešil! Bordel v kuchyni byl opravdu neskutečný. Opravdu otřesný. Jednou nám řekli ,ať si jdeme pro jídlo do kuchyně a tak to byl opravdu zážitek. Opilej, špinavej, drzej a nechutnej kuchař. Všude neskutečná špína! Kolega měl v jídlu 5 cm drát! Po upozornění obsluha na baru řekla jen: Jéé to nevím, jak se to mohlo stát?. Neumím si představit, co by se dělo, kdyby to pozřelo nějaké dítě.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Společenská místnost nebyla uklizena ani jednou (nikdy nebyl vynesen koš) a byl i problém si vypůjčit vysavač (údajně jen jeden na chatě), abychom si mohli vyluxovat sami. To samé možnost úklidu na pokojích ,co se možnosti vyluxování týče. Odpad děti dávaly svázaný za dveře, ale první 4 dny nebyl vynesen. To nastávalo až po tom, co byla permanentně nalitá uklízečka z chaty odvelena. V lyžárně byl neskutečný bordel (byla zároveň používána jako sklad materiálu) a nebyl od ní klíč. Považuji za zázrak, že se nic neztratilo!

Jeden den naše patro navštívil nějaký pes, který přímo na chodbě vykonal svojí potřebu!!!

Hned první den se kolem půlnoci strhla brutální hádka personálu - muž a žena - totálně opilí (o patro níž) ... a slova jako k...a, p..a, č...k a k...a probudila všechny děti. Nikdo to neřešil a já se tam také nešel nechat zabít. Trvalo to asi 30 minut!

Dole u stolního tenisu byla bedna s kočkolitem pro kočky a ten nikdo tak 14 dnů nevynášel. Doma mám kočku a vím co to je za smrad, když se to nečistí! Vesele tím smrděla půlka chaty. Z některých pokojů se taky šířil pořádný zápach  (byl to pokoj ,kde byl přes den zavřený pes - bohužel ten pokoj byl na našem patře).

Dále byla u nás na patře ubytována rodina (paní a dva starší synové). Bylo mě jí upřímně líto! I když máme děti hodný a celkem vychovaný, tak nějaký hluk samozřejmě dělají a oni měli pokoj přímo uprostřed mezi náma. Musela být opravdu nadšená!!!

Další chuťovka byla ve čtvrtek večer. Na chatu dorazilo spoustu lidí (stany + projíždějící). Jedna parta se ale ožrala tak, že běhala v přízemí na běžkách, propadla vchodem (skleněným) a nikdo je nemohl dostat z chaty. Potom ,co se to "povedlo" nám druhý den přišly ráno říct děti, že ve společenské místnosti leží nějací pánové, spí a mají tam láhve s alkoholem + tam něco smrdí. Nikdo z personálu to netušil. Nádhera. Byl tam cítit kouř, alkohol a z jednoho gauče i moč, protože byl celej ....! Gauč jsme odnesli na chodbu, kde si vesele smrděl a stál až do našeho odjezdu. Opět nikdo nic neřešil!!! Vsadím se, že už je zpátky.

Druhý den ráno nám u stolů pro děti a vedoucí seděli stanaři v době vyhrazené pro nás. To se opakovalo i v sobotu.

Musím říct, že jsem toho zažil hodně, ale tento týden byl opravdu neuvěřitelný! Psal jsem paní z agentury a ta mě dala radu ,ať problémy řešíme s panem jednatelem. To je sice logické a o některé věci jsme se snažili, ale on tam v tom žije a asi to nevidí. Možná mu to tak i vyhovuje.

SVĚDKY VŠECH TĚCHTO SITUACÍ BYLY DĚTI!!! A to je ohromný problém. Máme nějakou pověst a tohle může mít neskutečně negativní následky!!!

Strašně mě to mrzí. Na hory jsme se těšily, připravujeme je půl roku dopředu. Ale to co se dělo na místě, bylo otřesné.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,8/5)

U chaty menší vlek (Kuprovka) a cca 1km Friesovy boudy.

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Prostě Krkonoše!

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Jednotlivec nebo rodina může odjet a požadovat náhradu (minimálně jedna po čtvrteční noci odjela).

S 37 dětmi odjet nemůžete!!!

Tuto chatu doporučuji běžkařům, stanařům a projíždějícím. Dále těm, co chtějí zapařit a takové podmínky jim nevadí. Kdybych jen projížděl tak to taky jednu noc zmáknu. Rozhodně nedoporučuji kolektivům s dětmi!!!!!!!!!!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 33
z 54 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Dvorská bouda: Reakce na recenzi - 15. 10. 2017 7:51

Vážení čtenáři: Níže naleznete naše odpovědi a vysvětlení na negativní recenzi, kterou nám zanechal pan Jindřich. Velice dobře si uvědomujeme, že pověst jakéhokoli podnikatelského subjektu je v dnešní době klíčová záležitost. I my si uvědomujeme závažnost míry spokojenosti našich hostů. Přesto že většina recenzí a hodnocení na naši boudu je kladných, najdou se i recenze kritické. Tyto bereme jako zpětnou vazbu a motivaci dělat věci lépe. Čas od času se ovšem najde klient, který se na boudě tváří spokojeně, nedává najevo, že by něco bylo v nepořádku, ale poté nás překvapí emailem, jehož obsah se dá shrnout do tří bodů: všechno bylo špatně, chci slevu nebo vrátit peníze, a pokud je nedostanu tak na vás budu psát negativní recenze. V době kdy kdokoliv může napsat recenzi na jakýkoliv podnik, se takovému nátlaku bohužel nelze příliš úspěšně bránit. Všech našich klientů, včetně pana Jindřicha, si vážíme a snažíme se, aby jejich pobyt u nás probíhal ke vzájemné spokojenosti. Na Dvorské boudě každým rokem ubytujeme několik tisíc individuálních klientů a několik desítek skupin. Pokud registrujeme výtky, pak jsou většinou na „zánovní“ vybavení boudy. Dvorská bouda je turistická chata, nikde netvrdíme, že jsme hotel a že nabízíme hotelový standart. Turisté k nám jezdí, protože nabízíme cenově přijatelné ubytování v jednom z nejvýše položeních míst v česku. Vybavení chaty obnovujeme tak jak nám finanční prostředky dovolují… Případné připomínky k chování personálu boudy řešíme okamžitě. Nutno říci že velkým důvodem proč se k nám klienti vracejí je právě vstřícný přístup personálu. Níže tedy najdete výtky pana Jindřicha a naše vyjádření. Vítka pana Jindřicha: No a mínusy. Kde jen začít. Velká část personálu pod vlivem (hlavně "kuchyně" a "uklízečka"). Neskutečnej nepořádek na chatě. Společenská místnost nebyla uklizena ani jednou (nikdy nebyl vynesen koš)a byl i problém si vypůjčit vysavač (údajně jen jeden na chatě), abychom si mohli vyluxovat sami. To samé možnost úklidu na pokojích co se ožnosti vyluxování týče. Odpad děti dávaly svázaný za dveře, ale prní 4 dny nebyl vynesen. To nastávalo až po tom co byla pernamentně nalitá uklízečka z chaty odvelena. Odpověď majitele boudy: Zásadně odmítáme, že byl personál boudy v pracovní době pod vlivem. Konzumace alkoholických nápojů personál boudy striktně zakázán nemá, nicméně velice dbáme na to, aby konzumace probíhala pouze v době pracovního volna a aby nepřesáhla únosnou míru. Je třeba si uvědomit, že personál v těchto obtížně dostupných lokalitách (nejen v případě Dvorské boudy) na boudě nejen pracuje ale i dlouhodobě bydlí. Tedy, pokud jde z práce a “jde na pivo”, tak stále zůstává v objektu a tudíž to může svádět k názoru, že personál v práci pije. Stejná situace platí i pro případ stížností na nepořádek, případně (ne)vynášení odpadků. Bouda je pravidelně uklízena, sociálky několikrát za den, společenská místnost jednou a v případě potřeby vícekrát za den. Co se týče odpadů, dovolujeme si nesouhlasit, odpad z chodby byl odnesen tentýž den, kdy se na chodbě objevil. Vítka pana Jindřicha: V lyžárně byl neskutečnej bordel (byla zároveň používána jako sklad materiálu) a nebyl od ní klíč. Považuji za zázrak, že se nic neztratilo! Odpověď majitele boudy: Je dobrým standardem, že se bouda ani veřejné prostory bud na horách (vyjma restaurace a barů) nezamykají. Je to z jednak v důvodu bezpečnosti (v zimě může návštěvníky hor zastihnout nevlídné počasí, zabloudit, vracet se po tmě, apod.) a je tudíž nezbytné poskytovat návštěvníkům hor (nejen těm ubytovaným) azyl. Zároveň jelikož je naše bouda často využívána sportovci a aktivními hosty, nezřídka se vydávají na túry ještě za tmy nebo se za tmy vracejí a nechceme je tudíž omezovat na těchto možnostech zamykáním lyžárny (doporučujeme východ slunce na Sněžce). Lyžárna je prostor ryze veřejný, veškeré vybavení si do ní ukládají pouze hosté a pořádek v ní zároveň závisí na úrovni samotných hostů. Personál boudy se stará pouze o přístup do lyžárny, úklid se odehrává pouze v dobách mezi turnusy, kdy se lyžárna uvolní. Vítka pana Jindřicha: Na chatě žilo několik domácích mazlíčků. Ale to, že psi leží kolem baru v jídelně nakukují do kuchyně kam občas vlezou. To samé dvě kočky. Ty se vesele mrouskaly po celé chatě a poslední den si to rozdaly v jídelně při snídani. Nikdo nic neřešil! Odpověď majitele boudy: Ano, Dvorská Bouda je registrována jako “pet friendly”, tudíž je zde možné trávit dovolenou se psy a domácími mazlíčky. Vstup do kuchyně a baru mají zvířata striktně zakázán, šlo by samozřejmě o hrubé porušení hygienických norem. Naši “Fík” a “Kory” jsou maskoty boudy, neodmyslitelně k ní patří, jsou kamarády personálu i hostů a zejména děti si s nimi rády hrají. Vítka pana Jindřicha: Jeden den naše patro navštívil nějaký pes, který přímo na chodbě vykonal svojí potřebu!!! Odpověď majitele boudy: Jelikož z vašeho popisu “nějaký pes” není patrné o jakého psa šlo, není nyní možné rozklíčovat, zda šlo o psa místního nebo psa hostů. Naši psi jsou naučení chodit na „potřebu“ pouze ven. Pokud jste na chodbě našel psí výkal, bylo správné o tomto okamžitě upozornit personál boudy a došlo by k okamžité nápravě. Vítka pana Jindřicha: Bordel v kuchyni byl opravdu neskutečnej. Nevím zda jste tam někdy byla, ale tohle je opravdu otřesný. Jednou nám řekli ať si jdeme pro jídlo do kuchyně a tak to byl opravdu zážitek. Opilej, špinavej, drzej a nechutnej kuchař. Všude neskutečná špína! Kolega měl v jídlu 5 cm drát! Obsluha na baru řekla při připomínce jen jééé to nevím jak se to mohlo stát. Neumím si představit co by se dělo, kdyby to pozřelo nějaký dítě. Odpověď majitele boudy: tento bod jsem schopen pouze okomentovat jako naprostou lež…. Bouda je pravidelně kontrolována hygienou (bez závad) a co se týče drátu v jídle… proč rovnou nenapsat že jste v jídle našel cihlu? Vítka pana Jindřicha: Hned první den se kolem půlnoci strhla brutální hádka personálu - muž a žena - totálně opilí (o patro níž) ... a slova jako k***, p****, č**** a k*** probudila všechny děti. Nikdo to neřešil a já tam taky nepůjdu se nechat zabít. Trvalo to asi 30 minut! Odpověď majitele boudy: proč nám o této situaci píšete až teď a neřešil jste ji s majitelem boudy přímo na místě? Rušení nočního klidu je samozřejmě závažné porušení ubytovacího řádu, a pokud byste na situaci ihned upozornil, mohli jsme ji řešit. Píšete, že se tam „nepůjdete nechat zabít.“ Hádce jste tedy nebyl osobně přítomen, ale automaticky usuzujete, že muselo jít o personál boudy…. Není spíše pravda, že pouze hledáte další a další důvody proč si stěžovat? Vítka pana Jindřicha: Dole u stolního tenisu byla bedna s kočkolitem pro kočky a ten nikdo tak 14 dnů nevynášel. Doma mám kočku a vím co to je za smrad když se to nečistí! Vesele tím smrděla půlka chaty. Z některých pokojů se taky šířil pořádný zápach (byl to pokoj kde byl přes den zavřený pes - bohužel ten pokoj byl na našem patře). Odpověď majitele boudy: v tomto bodě přiznáváme pochybení. Kočkolit v klubovně neměl co dělat. Na tuto situaci byl personál upozorněn a kočkolit byl zlikvidován. Co se týče smradu v pokoji se psem, jak jsem napsal výše, naše chata je „pet friendly“ a ubytování hostů se psy se nebráníme. Pokud jste měl pocit, že chodba smrdí, opět bylo na místě upozornit na to personál chaty. Situace mohla být vyřešena na místě. Vítka pana Jindřicha: Dále byla u nás na patře ubytována rodina (paní a dva starší synové). Bylo mě jí upřímě líto! I když máme děti hodný a celkem vychovaný, tak nějaký hluk samozřejmě dělaj a oni měli pokoj přímo uprostřed mezi náma. Musela být opravdu nadšená!!! Odpověď majitele boudy: Ubytovaná rodina byla upozorněna, že na patře bydlí se skupinou dětí, problém s tím neměli. Pokud by se chtěli přemístit do jiného patra tak jim to samozřejmě umožníme. Chápu, že v rámci pravidla „když už si stěžuji tak na všechno“ si potřebujete přidat další bod. Evidentně se snažíte „vystěžovat“ si slevu i za imaginární problémy cizích hostů. Vítka pana Jindřicha: Další chuťovka byla ve čtvrtek večer. Na chatu dorazilo spoustu lidí (stany a jen co projíždějí). Jedna parta se ale ožrala tak, že běhala v přízemí na běžkách, propadla vchodem (skleněným) a nikdo je nemohl dostat z chaty. Potom co se to "povedlo" nám druhý den přišly ráno říct děti, že ve společenské místnosti leží nějací pánové, spí a mej tam láhve s alkoholem + tam něco smrdí. Nikdo z personálu to netušil. Nádhera. Byl tam cítit kouř, alkohol a z jednoho gauče i moč, protože byl celej ....! Gauč jsme odnesli na chodbu, kde si vesele smrděl a stál až do našeho odjezdu. Opět nikdo nic neřešil!!! Odpověď majitele boudy: Snažíme se skloubit zájmy všech našich hostů. Stejně jako má specifický režim pobytu na naší boudě vaše skupina, tak přijíždějí i ostatní. Snažíme se omezovat nepříjemné chování některých hostů vůči ostatním. Bohužel však podnapilé hosty vykázat k hospody můžete, ale vyhodit je v zimě z boudy uprostřed noci nelze. Garantovat chování jakýchkoli hostů je téměř nemožné. Zmíněný spící host byl po upozornění okamžitě probuzen a vykázán ze společenské místnosti, k žádnému omezení programu nedošlo. Vámi zmíněný gauč je naprosto v pořádku. Nepovažujeme tento bod za naše pochybení. Vítka pana Jindřicha: Druhý den ráno nám u stolů pro děti a vedoucí seděli stanaři v době vyhrazené pro nás. To se opakovalo i v sobotu. Odpověď majitele boudy: Tento bod považujeme za zcela irelevantní. Stoly byly opatřeny rezervacemi pro vaši skupinu, a pokud si k němu někdo sedl (což se může klidně stát), byl okamžitě přesazen personálem k jiným stolům. I v případě, že bychom museli sáhnout po přesunu vaší skupiny k jiným stolům (jako že k tomu nikdy nedošlo), asi si rozumíme, že se nejedná o výtku, která by měla jakýkoli vliv na kvalitu pobytu vaší skupiny – a tudíž na tomto základě mohla být požadována sleva. Vítka pana Jindřicha: Musím říct, že jsem toho zažil hodně, ale tento týden byl opravdu neuvěřitelný! :-( Vaše rada ať problémy řešíme s panem jednatelem je sice logická a o některé věci jsme se snažili, ale on tam v tom žije a asi to nevidí. Možná mu to tak i vyhovuje :-( Odpověď majitele boudy: Spousta ubytovacích zařízení trpí tím nedostatkem, že ten, s kým pobyt domluvíte, sedí v kanceláři zcela mimo objekt, a tudíž komplikovaně může řešit vaše požadavky nebo výtky. Dvorská Bouda má však tu výhodu, že na ni bydlí přímo majitel a jednatel v jedné osobě a cesta ke zjednání nápravy případných problémů nemůže být snazší. K takové situaci ale bohužel nedošlo. Místo toho abyste problémové situace řešil přímo s majitelem na boudě, nechal jste si svoje „stížnosti“ na později jen proto, abyste mohl pod výhrůžkou negativních recenzí vymáhat slevu na pobyt. reagovat

XXX: Zažili jsme něco podobného - 20. 5. 2018 21:49

To co tam popsal zákazník jsme viděli před pár dny na vastní oči. Problém není v personálu, on tam totiž skoro žádný personál není. Problém mají majitelé, kteří neinvestují tam kam mají a neumějí podnikat v oboru. Až zkrachujete, možná z toho někdo jendou udělá dobrý hotel nebo sympatický hostel-ubytovnu. To hezké místo si takový přístup nezaslouží. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání