Napsat recenzi

Velikonoční pobyt 2016 v hotelu Adam

Recenze hotelu Hotel Adam ***** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2016
Přečteno: 603x
Recenze se líbila: 510 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Do tohoto hotelu jsme jeli podruhé, opět proto, že jsme byli poprvé velice spokojeni. Na místě jsme se dozvěděli, že hotel změnil majitele. Čekali jsme, jak se toto projeví. Pobyt jsme měli se snídaní. Bufetová snídaně se minulému pobytu nemohla vyrovnat. Na výběr byly nejlevnější salámy i sýry. Žádné jogurty. Omezený výběr čajů i pečiva. Omezené množství ovoce i zeleniny. Personál nestíhal doplňovat jídlo, chyběly lžičky. Takže nový majitel jasně chce především ušetřit na jídle. Ceny jídla na objednání značně narostly. Bohužel se do tohoto hotelu již nevrátíme. Škoda, minule bylo vše super.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Neodpovídá 4 hvězdičkám.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Zhoršení oproti minulému roku.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Wellness je asi zatím záchranou hotelu.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,4/5)

Nevyužili jsme, ale byli i koncem března v provozu a udržované. Blízko hotelu, což je plus.

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Krásné, opět plus pro hotel.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Majitel by měl být více manažerem a ne chtít hned zbohatnout.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 20
z 31 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání