Napsat recenzi

Nedoporučuji

Recenze hotelu Golf Hotel Morris (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 6 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Prodloužený víkend ,zakoupila v tomto hotelu kamarádka . Měla jsem radost,ona i já .

Popravdě ,tento hotel je obrovské zklamání.

Ubytování  průměrně (4/5)

Prodloužený víkend ,zakoupila v tomto hotelu kamarádka . Měla jsem radost,ona i já .

Popravdě ,tento hotel je obrovské zklamání.

V den příjezdu recepce ok. Požádala jsem,zda je možné si zarezervovat stůl k již zaplacené polopenzi,cestoval s náma můj 18 měsíční syn. Chtěla jsem mít jistotu ,že se v klidu nají a nebudeme rušit ostatní hosty.Dle recepce to nebyl problém. Bohužel pro servírku to problém byl. Arogantním hlasem nás skoro vyhodila z restaurace ,že si máme přijít včas ,tedy hned v 18 h. Jinak máme smůlu. Ok,tak honem na pokoj a hned zpět. Dobře . Pokoj v druhé budově v přízemí. Celkem pěkný ,čistý. Ovšem na zemi se válel hadr na mytí . Nevadí . Návrat do restaurace,byl značně nepříjemný. Servírky ,tedy ani jedna ze 4 nás 20 min neviděla. Na pití se čekalo 15 min. Na polívku 30 min,která byla nedochucená,vlažná . Po dvou urgencích nám byla zapůjčena dětská židlička. Která hodně dlouho neviděla vodu a hadřík. Na hlavní chod se čekalo hodinu! Na dezert ještě o 20 min déle . Více než dvě hodiny strávit na večeři a udržet dítě v klidu bylo vážně peklo. Ráno snídaně byla celkem v pořádku ,servírky se sice hůře domlouvají ,ale aspoň jsou usměvavé a snaží se. Ovšem druhá večeře to byl opět děs. V 18 h ,kdy mi bylo s úsměvem řečeno pojďte dál máme již navařeno....tak to byl vážně dobrý vtip. Objednáno ihned . Musím podotknout ,že jídelníček to samé co den předem. Jen změna v jedné polévce ,hl.jídle a dezertu. Květákový krém plný pepře,kuřecí paličky vyschlé,br.kaše rozmačkané brambory ,pepřová omáčka nepoživatelná,maso tuhé a brambory plné pepře. Objednat si navíc pití nebylo možné . Ani jedna servírka neměla čas. Prý musí pomáhat i v kuchyni ,tudíž nestíhají. No po dvou hodinách sem nejen já ,znechuceně odešla . Práva perla ,ale přišla ráno. Stůl omatlaný,špinavý, plný kroužků od sklenic,jídelní židličku jsem si dobrovolně došla vzít sama,byla špinavá,mastná. Takže v 4⭐⭐⭐⭐ hotelu si člověk musí vše nejdříve omýt . A to jsem při večeři po nás vše omyla vlh. ubrousky. Šunka, sýr nedoplněno,slanina upálená, no prostě mazec.

Jinak úklid na pokoji neexistuje,koš na WC plný plen od pátka až do neděle,jediné co bylo ,lehce přestlaná postel. Zažila jsem již více hotelů a troufnou si říci,že mohu srovnávat. Ale tohle je má nejhorší zkušenost.

Za nás tento hotel nikomu nedoporučím. Spíš budu varovat. Je to ,ale škoda.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Personál - děs . Úklid pokojů nula .

Lázeňské služby  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Nedoporučuji

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 16 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání