Napsat recenzi

Recenze Hotelu Bílá Růže

Recenze hotelu Hotel Bílá Růže (Česko - Jihočeský kraj - Písek)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 188x
Recenze se líbila: 461 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Doporučuji více zapracovat na kvalitě poskytovaných služeb - vzhledem k tomu, že je hotel oceněn Czech Hotel Awards.

Ubytování  průměrně (3/5)

Při přjezdu jsme nejdříve dostali klíče od pokoje, který měl výhled do ulice, i když jsme si při rezervaci žádali o pokoj s výhledem na řeku Otavu. Ihned se ale vše vyřešilo a dostali jsme pokoj s požadovaným výhledem na řeku (i když - pokud jsme se dívali před sebe, viděli jsme jen střechu, řeka byla vidět jen pokud jsme se dívali hodně doleva nebo hodně doprava). Koupelna je opravdu mikro, ale nějak jsme to přežili (nic pohodlného). Postrádala jsem nějakou poličku, kam si odložit hřeben, kartáček na zuby, krém atd. Fén mi půjčili na recepci. Samotný pokoj je celkem pěkný, s tím jsme byli spokojeni, odpovídal 3 hvězdičkovému strandardu.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

V den příjezdu (cca kolem 14h) mě zarazilo, že v hotelu nejsou vůbec žádní lidé na oběd, při tom hotel nabízí polední menu. Též mě zarazily i ceny poledního menu :D Večer jsme dostali welcome drink (červené lambrusco) a dvouchodovou večeři, kterou jsme si vychutnávali na hotelové terase. S večeří jsme byli tedy spokojeni. Horší to bylo se snídaní. Ráno jsme přišli v 9.30 a již nebylo pečivo! Když už jsem byla docela otrávená, že se budu muset cpát jen závinem, tak to přítel nevydržel a šel požádat, zda by bylo možné pečivo doplnit. O toto by se ale přece měli starat během snídaní a průběžně doplňovat, zase tolik tam toho na to doplňování nebylo a hostů v hotelu taky nebylo bůhví kolik. Opět jsem od toho očekávala mnohem více! Ocenění Czech Hotel Awards a tak chudé snídaně?! Na tom by se opravdu šetřit nemělo. Celkově to úroveň hotelu dost shodilo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Vstupní hala hotelu je opravdu moc krásná. S pokojem jsme byli také celkem spokojeni. Co nás ale velmi zklamalo bylo absolutně neprofesionální chování personálu. Pobyt jsme zakoupili na slevovém serveru a v pobytovém balíčku měli např. celodenní zapůjčení kol, romantické foto, lahev sektu, welcome drink, bonusovou masáž atd. Při příjezdu bych očekávala, že s námi recepční vše projde a řekne co a jak, kdy můžeme tyto služby čerpat. Hlavně jsme očekávali, že když jsme rezervaci provedli měsíc zpět, tak pro nás je vše přichystané. Jediné, o co jsme si nemuseli říkat sami byl sekt a welcome drink. K zapůjčení kol nám bylo řečeno, ať si je raději půjčíme hned ráno, že je možné, že už budou vypůjčené. Dopoledne nám kola přichystala velmi milá a ochotná recepční (taková silnější, tmavovlasá). Masáž - žádná nebyla, protože masér už neměl volný termín!!! Kompenzace? Žádná!!! V každém hotelu, který je trochu na úrovni, by hostovi nabídli kompenzaci, ale zde to berou snad jako samozřejmost! Masér nemá čas, tak máte smůlu. Romantické foto se také nekonalo, přestože jsme i toto měli ve voucheru. Proboha, tak proč to slibujete, když na ty hosty kašlete a nejste schopni pro ně tyto služby zařídit?!! Na recepci z toho ale ani trochu nebyli v rozpacích a tvářili se jako že je to běžná věc. Kompenzace opět žádná. A omluva? Tak to už by jsme chtěli asi moc :D Velkou výhodou hotelu je, že je přímo v centru města, takže to máte všude kousek. Hotel má také celkem pěknou terasu, na kterou celý den svítí sluníčko. Vířivka, která je umístěná na terase, je studená, ale v letních měsících to snad ani nevadí. Wellness hotel žádné NEMÁ!!! Nechápu proto, proč to na svých webových stránkách vůbec uvádí. Je to akorát klamavá reklama.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Z hotelu je to všude kousek. Na most, cyklostezku, do restaurací, barů atd. Na náměstí je skvělá pizzerie a v hotelu Biograf nám také moc chutnalo. Náš pobyt byl třídenní, takže jsme toho ani více nestihli.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Celkový dojem z pobytu zachránilo okolí hotelu a hotelová terasa, z které jsme byli nadšeni. Ovšem hotelové služby jsou opravdu katastrofa. Tříhvězdičkový hotel, který má ocenění Czech Hotel Awards by měl pro své hosty dělat více. S přítelem nejsme náročná klientela a pár pobytů už jsme v hotelech absolvovali, ale přístup k hostům nás docela zarazil. Tak hlavně, že máte to ocenění...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 21 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Věra Nová: Doporučuji hotel Bílá růže - 21. 12. 2013 9:07

Hotel Bílá růže doporučuji . Byla jsem moc spokojena na rozdíl hotelu Art odkud jsem se musela přestěhovat .Bohaté snídaně , příjemný personál .Pokoje jsou prostorné a s výhledem na řeku Otavu. Parkování zdarma jak venkovní tak v podzemních garážích..... reagovat

Jana Novotná: Relax v hotelu Bílá růže - 21. 12. 2013 9:20

Všem též doporučuji hotel Bílá růže kde se mi moc líbilo. Je to jeden z nejhezčích hotelů na jihu Čech. Pokoje s krásným výhledem. Hotel je přímo v centru má též parkoviště a podzemní garáž , které v mimosezoně neúčtuje. Snídaně jsou bohaté a hezky upravené . Už se zase těším, až se zase vrátím do hotelu Bílá růže . reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání