Napsat recenzi

Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý provozovatel kazí celý dojem

Recenze hotelu Hotel Zlatý potok (dříve Hotel Rosa) **** (Česko - Jihočeský kraj - Nicov)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 28 164x
Recenze se líbila: 601 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 19

Hotel Rosa (nyní nově přejmenovaný na Hotel Zlatý Potok) má na internetu už poměrně dost negativních recenzí. Většina z nich odkazuje na špatné jednání ze strany majitele a personálu hotelu. K těmto recenzím se tímto připojuji. Ještě nikdy v životě jsem se nesetkala s tak neprofesionálním a hrubým přístupem provozovatele hotelu. Personál byl frustrovaný a majitel vulgární a velmi zlý!

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Pokoj pro čtyřčlennou rodinu byl dostatečně prostorný, s přízemní terasou vedoucí před vstup hotelu, směrem k malému dětskému hřišti s plastovým hradem, pískovištěm, trampolínou a zahradními stolky. V době naší návštěvy (plná sezona) byl prostor většinou prázdný. Na pokoji byly čtyři oddělené postele, televize, stolek, dvě křesla. Dále starší, místy prodřený koberec. Koupelna starší, prostorná, se sprchovým koutem. Hotel má pěkný krytý bazén.

Do pokoje nám lezly oknem kočky, což byl trochu problém, protože jsme měli s sebou pejska.

Dětský koutek v restauraci nepůsobil moc čistě, hračky byly rozbité, knížky potrhané.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Snídaně byly frustrující. Zejména ta první. Po půl deváté se po restauraci ploužil zjevně velmi mrzutý a nevyspalý číšník, který byl neochotný a nestíhal. Nebyla horká voda na čaj, v košíku nebyl ani kousek pečiva, chybělo mléko. Na úzkém stolku, ke kterému byl špatný přístup, se válelo pár škrobových jogurtů, v chladícím boxu bylo jen máslo, tavený sýr a levný salám. O všechno jsme museli požádat a dlouho jsme čekali. Chyběla jakákoliv zelenina, bylo velice málo ovoce. "Džus" byl nahrazen nejlevnějším umělým nápojem z krabice, co se dá na trhu sehnat. Další dny jsme se snažili chodit na snídaně do 8h, aby na nás něco zbylo. Ukázalo se, že pro ranní ptáčata je k dispozici alespoň domácí pomazánka.

Večeře byly zdlouhavé a neuspokojivé. Z pár jídel, které byly v nabídce, již v 18h vždy některá chyběla. Svíčková byla nevýrazné chuti a maso tvrdé, brambory s masem jako ze školní jídelny. Docela dobré se zdály na první pohled kynuté knedlíky, dva měly však v náplni zkažené (zkvašené) jahody. Jako moučník byl obvykle malý kousek tvrdého koláče. Polévky byly chutné.

V restauraci i celém hotelu se volně pohybují kočky, sedají na židle, chodí po jídelních stolech.

Restaurace se vyhýbá označování alergenů v potravinách. Na stěně visí na zdi oznámení, že jídla obsahují alergeny všechny. Na nástěnce je vyvěšena vývěska, která se vysmívá lidem s celiakií a podobnými problémy. Je původně z Příchovic, podepsaný je pod ní celý personál hotelu Rosa. (viz. fotogalerie)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Tak tady nastává skutečná katastrofa. Personál je Achillovou patou hotelu Rosa.

Ještě nikdy jsem nezažila, aby nás někdo neustále za něco napomínal. Děti dostaly vynadáno, že si chtěly hrát a povídat s roztomilým loskutákem, nebo že se rozeběhly za kočičkou. Naše holky jsou ukázněné a domácí zvířata milují. Velmi mě to mrzelo, ale snažila jsem se personál chápat.

Co mě však rozhodilo do maximální míry, byl závěrečný incident s majitelem-provozovatelem hotelu. Naše dvanáctiměsíční štěně nám při nošení zavazadel do auta nepozorovaně proklouzlo mezi dveřmi. Než jsme si toho všimli, stál ve dveřích rozlícený, vyhublý, potetovaný muž, který na nás nepříčetně řval a používal vulgární výrazy. Byl to zřejmě majitel hotelu. Pochopila jsem, že pejsek někde něco počural. Nejprve jsem se chtěla slušně omluvit. Muž však křičel stále dál a byl velice zlý. Měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela. Odjížděli jsme z hotelu s jedinou myšlenkou: "HOTEL ROSA - JIŽ NIKDY VÍCE".

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Okolí je krásné a možnosti výletů neomezené. Byli jsme například Klostermannově rozhledně, na hradu Kašperk. Umístění hotelu poskytuje výborné výchozí místo.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Celkový dojem hotelu kazí přístup personálu, zejména majitele hotelu. Zákazníků si neváží, je velice nepřátelský, hrubý a svým přístupem dokáže naprosto zkazit dojem z celé dovolené.

Pobyt v hotelu z tohoto důvodu rozhodně nedoporučuji. Negativní recenzi jsem nucena napsat poprvé v životě.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 36 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

David: rosa tam je kosa - 4. 9. 2015 10:22

Nemyslíte snad toho "hodného" pána, který se rozplakal nad houskovým knedlíkem paní kuchařky, která už tam dávno nepracuje a který prodává na slevomatu věci za stovku když ho při tom stojí tři stovky z pořadu Ano šéfe. Velká blamáž a divadelní představení. reagovat

Bára: Re: rosa tam je kosa - 21. 3. 2016 20:03

Paní Jana tam už nepracuje, utekla před tím hodným pánem na druhý konec republiky a bojí se ho. Choval se k ní sprostě už před natáčením a po natáčení, kdy překonala těžké onemocnění a on neunesl její popularitu, to bylo ještě daleko horší. Ale on mu to osud jednou spočítá. reagovat

JanaD: Ano, šéfe - 4. 9. 2015 15:19

Ukázku z pořadu "Ano, šéfe!" jsem shlédla až teď, na základě vašeho komentáře. Mohu potvrdit, že člověk, který na nás byl v hotelu zlý, byl skutečně majitel z této epizody. Šikovnou a srdečnou kuchařku Janu jsme během našeho pobytu v červenci neviděli, v hotelu vařil bohužel nějaký velmi mladý kluk. reagovat

Pepa: Re: Ano, šéfe - 21. 3. 2016 19:27

Ten mladý kluk, co tam vaří, je syn majitele. Paní Jana už na tomto hotelu nepracuje a nikdy pracovat nebude. Pan majitel k ní už v minulosti byl velmi hrubý a po odvysílání Ano šéfe se jeho chování k ní ještě zhoršilo. Byla po mozkové příhodě a on jí nadával, že je pomalá a líná a že neumí vařit. Utekla před ním ze Šumavy a vzpamátovává se u přátel po nemoci i po zkušenosti s panem Jindřichem Lázeňským. reagovat

Vana: Re: Re: Ano, šéfe - 11. 10. 2023 14:06

Už při shlédnutí tohoto dílu, kde se majitel málem zhroutil a jedinné, čeho byl schopen, bylo tulit se ke své manželce, mně už tehdy připadal na absolvování psychiatrického léčení. A to, jak se zachoval ke kuchařce Janě, tak to byla sprosťárna prvního řádu. reagovat

ZdenalR: RE:Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý... - 14. 9. 2015 16:39

Z vaší recenze mě připadá, že jste byla úplně někde jinde, než my. Pravda, my tady byli už před rokem a neměli jsme sebou dva rozmazlený kindoše, kteří si myslí, že zvířata jsou hračky a že kam přijedou, tak tam jim to patří a ani ročního nevychovanýho čokla, o kterým si jeho pánička naivně myslí, že ještě štěňátko.... Pokud na vás nezbyla snídaně, tak asi byla moc dobrá, anebo jste měli smůlu na nenažrance mezi ostatními hosty, jak to bývá v téhle zemi velice časté. Pokud je někdo, taková socka, že si musí brát jídlo u snídaně i na svačinu a oběd, tak by na vás snídaně nezbyla asi ani v podstatně luxusnějším hotelu. Co se týče kvality jídle, tak nemá smysl váš příspěvek vůbec komentovat myslím si, že Zděnda Pohlreichů tomu rozumí a s kvalitou jídle neměl sebemenší problém. Možná jste zvyklí na babicoviny, tak vám pořádný jídlo nechutná... reagovat

JanaD: Re: RE:Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý... - 14. 9. 2015 19:16

Tedy, paní Zdeno, váš komentář je pěkně hrubý a zlý. Až to bolí :-( Nepracujete náhodou v Hotelu Rosa? Že se nestydíte, takhle se do nás navážet. Děti máme vychované a se zvířaty zachází s respektem a obdivem. Pes nám utekl na pět minut. A kuchař byl úplně jiný, než v době natáčení pořadu. Opakuji, že toto je moje první negativní recenze za celý život. Nikdy jsem nezažila, že by s hosty takto někdo jednal. Jsme zvyklí jezdit na turistické ubytovny a do mnohem skromějších poměrů. A nejsem zdaleka jediná, kdo měl s majitelem podobnou zkušenost. reagovat

janka: Re: RE:Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý... - 21. 3. 2016 0:02

fuj, vy ste ale zlý člověk reagovat

Bára: Re: RE:Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý... - 21. 3. 2016 20:05

A tohle vypadá na komentář pana majitele hotelu, přesně jeho styl vyjadřování :-D reagovat

Леон Карма: Re: RE:Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý... - 27. 12. 2019 23:20

Ty by jsi neměl vlastnit ani občanku,natož hotel!..Osobně si myslím,že by Tě měl někdo potahat za hubu..host do domu,Bůh do domu Ty Pražská smaženko!!!..Ten "čokl",jak ho nazíváš,má možná víc charakteru než Ty!..paní Zdeně přeji do roku 2020 méně takového ksindlu jako jsi TY!! reagovat

Hana V.: Re: RE:Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý... - 20. 8. 2022 19:46

Z čeho soudíte, že děti paní byly rozmazlené? Vy je znáte? Navážíte se do paní, jejích dětí a dokonce i psa (Váš slovník se komentovat nedá, vlezte zpátky na strom!). Váš komentář odpovídá chování samotného pana majitele (toho potetovaného, který se dojímal nad knedlíky). reagovat

Michaela: Výsměch lidem s problémy? - 21. 3. 2016 0:00

"Restaurace se vyhýbá označování alergenů v potravinách. Na stěně visí na zdi oznámení, že jídla obsahují alergeny všechny. Na nástěnce je vyvěšena vývěska, která se vysmívá lidem s celiakií a podobnými problémy. Je původně z Příchovic, podepsaný je pod ní celý personál hotelu Rosa. (viz. fotogalerie)" - Na toto jsem musela zareagovat. Nevidím na této cedulce nic špatného. Pokud někdo ví, že je alergik, tak i ví co nemá jíst. A pokud to neví, je podle mě nesvéprávný a měl by sebou mít zodpovědný doprovod, který mu případně vysvětlí, že pokud je alergický na ořechy, tak nemá jíst ořechový koláč. Není to výsměch lidem s problémy, ale spíše upozornění na neschopnost většiny lidí v současnosti myslet sám za sebe. reagovat

PetrStep: Re: Výsměch lidem s problémy? - 21. 3. 2016 8:27

Paní Míšo, vidím, že do problematiky alergiků moc nevidíte. Já mám například alergii na celer a je opravdu těžké odhadnout, do kterého pokrmu jej kuchař přidá. Mám se proto vyhnout všem polévkám a omáčkám? Informace o alergenech je pro mne příjemná věc, nemusím se vyptávat, zda kuchař nepřidal celer třeba do brokolicového krému... reagovat

Michaela: Re: Re: Výsměch lidem s problémy? - 23. 3. 2016 1:31

A opravdu je takový problém se zeptat? Samozřejmě neříkám, že číšníci jsou vždy ochotní se s vámi o tom bavit, ale je to jejich práce. Pokud je to slušný podnik, v klidu vám odpoví a vyjdou vám vstříc. Mě rozčiluje, že EU se rozhodne, že se něco bude dělat tak a tak, ale lidé nemohou ani nesouhlasit. Jak dokázali lidé přežít tak dlouho bez nařízení EU? reagovat

Milan: Re: Re: Re: Výsměch lidem s problémy? - 3. 7. 2023 23:24

To je fór? Zeptat se? Já jako alergik mám dávat svoje zdraví všanc, že nějakej číšník, kterýmu může nebo nemusí záležet na zdraví hosta mi správně či špatně sdělí informaci a já následkem toho můžu dostat velkou alergickou reakci? Napsat alergeny na papír je základ a zákonná povinnost. A ti, co to nerespektují, jsou jenom ubozí hulváti. reagovat

Hana V.: Re: Re: Výsměch lidem s problémy? - 20. 8. 2022 19:51

Informovat o alergenech je samozřejmost. Zřejmě o této problematice nic nevíte. Přeji Vám, abyste i nadále toto nemusela řešit Vy ani Vaši blízcí a mohla jste pouze psát do diskuze takové nesmysly. reagovat

Alexandra: Re: Re: Re: Výsměch lidem s problémy? - 19. 2. 2024 12:03

Ale ona ho "pani michaela" prave resi, a ocividne ho ona a jeji rodina vyresila *** cedulkou, kterou si v hotelech vysatvili.. tleskanek :D reagovat

Bára: paní Jana už v hotelu nevaří a vařit nebude - 21. 3. 2016 19:53

Hlavní tahák hotelu fenomenální kuchařka a talent od pána Boha paní Jana v hotelu už nevaří a vařit nikdy nebude! Pan majitel Jindřich se k ní už před natáčením pořadu choval velmi hrubě a po natočení pořadu to bylo ještě horší, neunesl její popularitu. reagovat

Blanka: Re: paní Jana už v hotelu nevaří a vařit nebude - 9. 10. 2023 16:08

Nevíte jestli a kde paní Jana vaří? Ráda bych ochutnala její kuchyňské dobroty. V pořadu TV to vypadalo skvostně. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání