Napsat recenzi

Velice špatný servis v hotelu

Recenze hotelu Dolphin Marina Hotel **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 507x
Recenze se líbila: 531 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Už nikdy více. Hotel neodpovídá 4*. Několikrát za den jsou rozbité výtahy, recepční jsou neochotní. V našem pokoji bylo rozbité WC, plesnivý závěs ve vaně, nefunkční klimatizace. Úklid byl nedokonalý a předposlení den jsme si o něj museli říci na recepci - asi už to nestálo za to. Při příjezdu jsme dostali leták, ve kterém se uvádí, co vše rezort nabízí. Posléze se ale ukázalo, že skoro nic z toho není pro hosty tohoto hotelu. Co vám budu povídat, skončili jsme se stížností u managera hotelu. Ten se sice omluvil, ale moc se toho nezměnilo.Pláž je malá, přelidněná a rozhodně to není hotel na pláži, jak to vypadá v katalogu.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

špatné

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

málo pestrá

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

personál neochotný

Pláž a moře  průměrně (2/5)

malá, voda špinavá

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

nuda

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

již nikdy více, nedoporučuji

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 9 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Svatý Konstantin - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání