Napsat recenzi

neodpovídá 4*

Recenze hotelu Aqua Azur Hotel **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2021
Přečteno: 63x
Recenze se líbila: 149 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

První návštěva Bulharska a bohužel zklamání, což způsobilo chování personálu a poskytované služby hotelu a hotel samotný, což neodpovídá 4*.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Nefunkční lednice, nefunkční klimatizace. Nahlásili jsme, klimatizaci opravili. Je nastavena centrálně. Ložní prádlo měněno 1x za týden. Nevysáto po celou dobu, nevytřena koupelna, nevyleštěno zrcadlo. Stlát jsme si museli sami. Nepochopila jsem systém uzamykání vstupu k bazénu. V 18 hod se zamkne vnitřní vstup k bazénu, poté musíte obcházet celý hotel a jít hlavním vchodem od silnice, a nebo od 19 hod přes restauraci, kde je klima na 16 st., a všichni večeří, takže jdete v plavkách kolem stravujících se lidí. K nepochopení. Po večeři se zamyká v 21 hod. restaurace, pokud sedíte na terase, máte smůlu a opět musíte obcházet celý hotel a jít hlavním vchodem. Šla jsem před 21 hod do restaurace po pití synovi, když jsme přišli z procházky, personál - stará paní - nás nevybíravě vyhodila, zabouchla za námi dveře a zamkla. Syn se rozbrečel, že má žízeň.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Kapacita restaurace rozhodně nestačí, a to byl hotel naplněn tak z 50%, i přesto jsme čekali na volná místa. Jídlo stále stejné, omezený výběr. Zákusky - kupované rolády, buchty, kompotované ovoce. Káva - z automatu a příšerná. Doporučuji si vzít sebou vlastní a horkou vodou zalít. V režimu all in, pokud nesnídáte, nebo nestihnete snídani, která končí v 10, tak pak si hodinu nedáte vodu nebo kávu, protože bazénový bar otevírá až v 11. Do té doby vás nikdo neobslouží, ani kdyby jste si to kafe chtěli zaplatit. Zmrzlina se podává pouze v čase od 15:30 do 18 hod., dva druhy na výběr, tvoří se fronty, personál pomalej jak šnek. Tzv snacky - dopoledne nejsou, odpoledne opět od 16 hod., ve formě oplatky, cukroví, suché housky a nedoplňují. Pokud má někdo alergii na lepek apod., tak má smůlu a do večeře se nenají. U snídaně mi nechtěli dovolit pitnou vodu do lahve - pro syna na čištění zubů např. Poprvé jsem měla v režimu all in během dne a večer hlad!

V den odjezdu ráno v 7 hod., jsme každý dostali igelitku, kde byla vhozená okurka, 4 plátky toustového chleba a jablko. Žádné pití. Museli jsme si říci, aby zapnuli v hale automat na vodu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál - nepozdraví, neodpoví na pozdrav. Většinou mladí studenti - asi praxe, brigáda. Pomalí, tváří se otráveně. Bulhaři asi nemají děti moc v lásce (srovnávám s řeckem). Jednou brečelo dítě u jídla, vykázali rodiče i s dítětem z restaurace. Neustále něco mručí a nedůtklivě komentují.

Uklizečka mi vlezla na pokoj, viděla mě nahou, jak se natírám krémem, ale řekla, že jen dá ručníky a jde. Nechala dveře dokořán na chodbu, chodila kolem mě jako by se nechumelilo. Já stála nahá v pokoji, takže důstojnost nula.

Služby - jaké? all in katastrofa, úklid katastrofa. O dalších službách nevím.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Od hotelu cca 5 min chůze po schodech a přes silnici. Pláž čistá, ovšem hodně lidí, což nehodnotím. Moře čisté, pozvolný vstup.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Hledali jsme klidnější část, což splňuje. Pro mladé lidi asi nedoporučuji. Stánků moc není, kousek je krámek, kde prodavač umí česky, má docela na výběr. Chodili jsme si tam kupovat jídlo a pivo.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Tento hotel nedoporučuji. Viděla jsem fotky z minulých let a vypadalo to mnohem lépe. Zřejmě měl velký vliv covid 19, nicméně takto klienty spíše odradí. Hotel zklamal, tím hází špatné jméno na Bulharsko celkově, především personál. Cítila jsem se tam nevítaná, že otravuji. Takto se na dovolené opravdu cítit nechcete.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 63 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Svatý Konstantin - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání