Napsat recenzi

Dovolená za všechny prachy aneb Kdo chce hubený býti a dětem imunitu posílíti musí v Yunoně 8 dní žíti):

Recenze hotelu Yunona Hotel *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 359x
Recenze se líbila: 252 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Takže dovolenou v Yunoně nikdy více....Nároční nejsme, ale opravdu ta cena, co jsme zaplatili neodpovídala all inklusive. Co se týče ubytování, stravy a personálu nemohu říct jediné plus. Měli jsme zaplacený pobyt od 6.6.2018 do 13.6.2018 - dva dospělí a dvě děti.Večer jsme přijeli asi o 2 hodiny déle, protože jsme přes hodinu čekali na kufry, které nám nevyjely z pásu - prý kvůli bouřce nešla elektronika. Na hotelu jsme při příjezdu nedostali náramky, o ty jsem si musela druhý den říci. Na večeři byl balíček. Velký toustový chléb namazaný jen ve prostředku tenkou vrstvou másla a dvě kolečka salámu. Děti měli přistýlku - gauč který byl rozbitý, takže když spali, měli zakloněné hlavy. Vrchní díl z přistýlky jsem tedy sundala a dala na zem. Jak již jsem psala - byli jsme 4 a měli jsme pouze 3 povlečené deky. Druhý den jsem požádala o další deku - dostali jsme teplou deku, která smrděla zatuchlinou. Takže bych jí na spaní nedala ani psům.Koupelna nešla otevřít, protože byla zpuchřelá futra. Za celých 8 dní nebyla vytřená, a ani pokoj nebyl vysátý. Neustále jsem si musela říkat o doplnění toaletního papíru. A koše vynášeli vždy až třetí den. Co se týče jídla, tak jsme se chodili stravovat do blízké restaurace Astra. Protože jídlo bylo nepoživatelné, bez chuti a bez zápachu. Občas se našla vyjímka, ale jídlo pořád dokola, žádné ryby. Polévky mastné....Ale zase jsem zhubla 2 kila - jediné plus. Jinak u bazénu špína, špinavá lehátka a stolky. Nefunkční slunečníky a sprcha. Voda byla teolá a čistá. Poslední den děti našli u bazénu na dlažbě štěnici.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Katastrofa, popsáno výše.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Katastrofa, popsáno výše. Dobrá byla zelenina a zmrzlina, ale toho se nenajíte):

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Pokoje katastrofa. Číšník v lobby baru velmi "milý".

Práce bavila jen bagážistu Bobiho a servírku Anitu. Jinak se všichni tvářili jak citróny.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž kousek od hotelu. Až na ty vajgly to šlo. Akorát nikde wc a sprchy. Moře teplé a čisté.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Pěkné promenády, zábava jak pro děti, tak pro dospělé...

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

V loňském roce jsme bydleli v MPM Hotels - Royal Central - sice jen polopenze, ale jídla každý den jiná, chutná, pokaždé ryby a mořské plody. Ubytování čisté, bez výhrad. Takže než si přátelé něco zaplatíte, přečtěte si recenze!

Jinak nenechávejte své děti tetovat "henou". Syn má po tom pěknou alergii jak na ruce, tak na noze. A lítá od jednoho kožního ke druhému...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Slunečné pobřeží - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání