Napsat recenzi

Dám si velký pozor než si budu bukovat příští dovolenou, ikdyž se to moc nedá, protože věci se dějí až dorazíte na místo. A to už nikoho nezajímáte, už jste zaplatili.

Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 314x
Recenze se líbila: 235 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Chvílemi máte strach o sebe, o děti . Nemate pocit že jste na bezpečném místě a chování všech zaměstnanců vám tento pocit několikrát denně umocňuje.

Nechcete nic řešit, chcete si užít svého volna, ale pořád narážíte a atmoséra vládne v duchu našeho českého bývalého komunismu..drž hubu a bud rád že tady můžeš být, hlavně neotravuj. Tvůj názor nikoho nezajímá, a není kdo by se zajímal.

Tento je resort pro Čechy, Slováky a Poláky kteří očividně mají v sobě strach vyjádřit svůj názor o nekvalitním postoji a přístupu všech kolem, protože jsou ještě silne ovlivněni komunismem a strachem s nim spojeni .

Hosté kteří vyrostli v západním myšlení a narodili se v demokracii by to tady opravdu nezvládli, protože oni žijí s uvědoměním a beze strachu s tím, že jsou zákazníci kteří platí, a platí si za kvalitní servis který se o nás dle toho stará a váží.

Na to tady ale personál resortu vůbec nepomýšlí. Museli by tam všichni chtít a všichni se vyškolit.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Jsem názoru že věci se mají řešit, což na tomto hotelu opravdu nejde asi každý to hned po prvním nárazu zjisti a je ticho .

První problém nastal po příjezdu nikdo nás neuvítal nepozdravil. Přijeli jsme kolem 16 hodiny nedostali jsme ani napít (třeba welcome drink , myslím si že recepce ani netuší, že se to všude takto dělá) ani najíst a byli jsme ubytováni dle pana šéfa recepce Štefana každý na jinou budovu a to jsme v lednu psali že je naše podmínka, že budeme pospolu, protože máme děti. Vůbec nás pan Štefan nerespektoval choval se arogantně když jsem protestovala zjistila jsem, že vůbec nemá žádnou úctu k zákazníkovi a v klidu nám ubytoval 4 osmileté děti na 8 patro do hotelu kde nebyl nikdo z nás. Jak paní z H**** tak panu Štefanovi to nevadilo a řekli nám, že na pokojích jsou přeci telefony. To byl začátek.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Slibované občerstvení ve 23 hod. (dříve nic nedostanete) - a ve 23 dostanete housku s máslem kouskem salámu ze snídaně a plátek okurky který housku dokonale rozmočí ve fólii . To bylo vše více jste nedostali.

Slibované odpolední občerstvení dorazilo až po 4 dnech.

Děti měli hlad tak chodili na pizzu každý den odpoledne na pláž, kde dostali každý dva kousky, i když chtěli jen jeden dostali dva, a když chtěli více než dva zase dostali dva. To jsme taky moc nechápali.

Tomu se tady říká ultra all inclusive hotel .

Na terase jste si sedli ke špinavému stolu. Číšníci (očividně učni, které nikdo nezaučoval a nestaral se) vás nepozdravili, za 7 dní nekomunikují , neusmějí se, jsou pomalí a stává se často že nenajdete čistý stůl, ke kterému by jste rádi usedli, nezbývá než sedět u špinavého stolu. Zjistili jsme, že to tam funguje jako jídelna bez motivace, zájmu a srdečnosti. Do toho pod terasou přijede auto pro odpadky a když nepřestanete dýchat tak vdechnete hned po ránu smrad, který vám moc k snídani na terase nad mořem a jeho obzorem hned po ránu opravdu spraví chuť a žaludek se zvedá.

O jídle samotném jen tolik že na to, co jsme zaplatili to absolutně nezodpovídalo přirovnala bych to ke školní kuchyni v parném létě a naštvaném personálu, kterému se nechce pracovat.

Jsem názoru že věci se mají řešit, což na tomto hotelu opravdu nejde asi každý to hned po prvním nárazu zjisti a je ticho.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Na tomto resortu musíte například čekat na chodbě než vás vpustí uklízečka která vám zabouchne před očima vašeho pokoje dveře když chcete vejít dovnitř. Nehledě na to, že potřebujete použit WC a to urgentně, dítě čekalo deset minut než ho paní uklízečka vpustila a málem to tedy nevydrželo.

Uklízečky kouří na balkonech a u nás na pokoji (budova č.3) se nestalo ze bychom měli uklizeno nebo ustláno a to ani jednou. Uklízečka která nemluvila, neusmála se za celých sedm dní, asi ji málo platí napadne vás , nám pouze vyměnila každý den ručníky . Kdybyste si chtěli umýt šamponem tak krom toho, že je malinkatý, vůbec nepěnil a bylo hned jasné že se jedná o nejlevnější typ šamponu. Vám už ale do konce pobytu novou lahvičku nedají. Tak jsem si raději jela koupit do města svůj šampon. Vím, že šampóny pokud je použijete na jiných resortech all inclusive pravidelně dodávají. Tady ale ne.

Na hlavním záchodě v lobby baru je potřeba utřít si zadek a vyhodit papír do koše vedle toalety, kam všichni házeli použité papíry, kam jsem se raději ani nechtěli dívat a na jeden nádech jste rychle utekli.

To jsem si myslela, že už snad ani neexistuje. Na všech budovách totiž normální splachovací toalety byli.

U bazénu se neuklízí takže jestli si myslíte, že ráno vstanete a bude čisto kolem bazénu tak ne. Musíte si udělat čisto a nedívat se kolem nebo za sebe.

A to jsme si koupili dle Hajde travel a její šéfky Boženy Štefánikové ten nejlepší ultra all inclusiv hotel. Tak tomu opravdu nevěřte.

Ve 2 hodiny se za drinky už i tam v lobby baru platilo.

Já nepiju alkohol tak jsem pila vodu, protože na pokoji máte jednu láhev na sedm dní. Ale když jsem chtěla větší kelímek a citron a odnést si to nahoru k bazénu? Číšníci mě vysvětlili že větší plastové kelímky nesmí dávat (pouze dvoudecovky) , přitom tam mají kelímky i půllitrové, a řekli nám že tam jsou kamery a měli by velký problém kdyby porušili nařízení šéfa. Citróny neměli.

Nemohla jsem věřit tomu že číšníci v průběhu dne nalévání našim dětem vodku do pití které si zrovna objednávali a když jim děti ukazovali modrý pásek tak se jim smáli do očí. To už jsem vystartovala a později se mě přišel jeden číšník omluvit a poslední dva dny to už nedělali. Byli jsme ohroženi, nedalo se tam nikomu nic věřit a 5 dní ze 7 si číšníci dělali opravdu co chtěli, a všichni hosté z nich byli otráveni, včetně nás.

Ve 2 hodiny se za drinky už i tam v lobby baru platilo.

Já nepiju alkohol tak jsem pila vodu, protože na pokoji máte jednu láhev na sedm dní. Ale když jsem chtěla větší kelímek a citron a odnést si to nahoru k bazénu? Číšníci mě vysvětlili že větší plastové kelímky nesmí dávat (pouze dvoudecovky) , přitom tam mají kelímky i půllitrové, a řekli nám že tam jsou kamery a měli by velký problém kdyby porušili nařízení šéfa. Citróny neměli.

Nemohla jsem věřit tomu že číšníci v průběhu dne nalévání našim dětem vodku do pití které si zrovna objednávali a když jim děti ukazovali modrý pásek tak se jim smáli do očí. To už jsem vystartovala a později se mě přišel jeden číšník omluvit a poslední dva dny to už nedělali. Byli jsme ohroženi, nedalo se tam nikomu nic věřit a 5 dní ze 7 si číšníci dělali opravdu co chtěli, a všichni hosté z nich byli otráveni, včetně nás.

Pláž a moře  průměrně (2,8/5)

V amfi na pláži, což je jedině místo (pěkné to tam je) zaberou animátoři se svým absolutně nechutným programem, který do vás valí každý večer do 23hod.Naprosto nekulturní zážitek, spíše bych ho nazvala nechutným. Když program konečně skončí a chcete si posedět tak už platíte za drinky a už vám nepustí ani hudbu protože je noční klid. Takže si nachystejte peníze pokud nechcete jít ve 23.00 hodin spát.

Po prvním večeru jsme zjistili že vlastně nemáme kam chodit , protože na ten program opravdu chodit nechceme.

Druhá a poslední večerní varianta byla jít do Lobby baru a nebo sedět na lehátku u bazénu protože u baru venku byli jen čtyři malé stoly, a nebo jít na pokoj který byl tak malý že by vám nezbývalo nic jiného, než jít spát.

Když jsem se slušně zeptala pana recepčního Štefana jestli je kam jít, řekl mě, že kvůli mě nechá zvětšit resort.

V lobby baru vám dali pouze jeden drink a museli jste po vypití zase zpět, protože vám více nedali tak to se vám taky za chvíli omrzelo se hádat s neochotnýma číšníky, to vás taky brzy přestane bavit.

Komu si stěžovat? Nevíte. Nikdo není.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Sozopol, Primorsko město a velice pěkný je akvapark a také pláže. Tam už Bulhaři a ti se k nám chovali lépe.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Říká se neříkej nikdy NIKDY .

Vím ale, že NIKDY do Hermes hotelu.

Určitě NIKDY cestovka FIFO a NIKDY Hajde travel . NIKDY A*****

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 72
z 121 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

mm: nejen Bulhari - 20. 8. 2018 7:48

vynikajici clanek o dnesni turistice ! jAK MAJI penize v kapse za AI jste rokojmi v Recku, Turecku i Egypte! sTOJITE FRONTY V KANTYNE jakesiho fabrickeho systemu kolem vas stres a vy litate nez si vse nanosite ke stolu atd. Nase zkusenost -max , snidane pokud clovek neni v pousti nechat se obskakovat v restauraci.Vyjde to levneji, dale kvuli baksisu rusi uklizeci vzdy odpoledne kdyz jste na pokoji v Tunisu i EGYPTE to neni dovolena ale utrpeni, Sem tam ukradou penize Telefon i z trezoru V Rakousku a Svycarsku v zime na horach nezatopi a vsechny zastrcky na primotop nenajdete -opet trpite V Italii neumi ani tu snidani -utrpeni v 4* reagovat

Damian Petr: S Vámi dovolená musí být dobře promarněný čas !!! - 8. 4. 2019 14:36

Vůbec se nebudu vyjadřovat jak se vyjadřujete o personálu, ano jsou to učni a učí se (myslím tím, co se stará o jídelnu), ale více to nemá smysl, protože Vám se nic vysvětlit zřejmě nedá. Ještě cca před 3 lety se platilo na Beachbaru od 18 hodiny, samozřejmě našli se i tací jako vy, že brečeli, ale převaze to nijak nevadilo, protože při ceně např. 7 leva za lahev šampaňského to nikoho nezruinovalo. Hrdině ve své recenzi bojujete za své děti a pak píšete , že jste si po 2 hodině nemohla na hotelu koupit alkohol, resp. Vám ho nechtěli prodat. Milá paní, pokud umíte číst, tak Vám ho ani nikdo nemohl a nesměl prodat, protože lobby bar byl otevřen jen do 02:00 hod., tak si utřiďte myšlenky a nepište výmysly. Nevím, kde jste se narodila vy, ale já v porodnici, tak sem nepleťte komunisty, demokracii apod. Bohužel je mi z Vás smutno a doufám, že Vás v Hermesu nikdy nepotkám, protože tam si jezdím zasmát a odpočinout. A nebo spíše je škoda, že jsem Vás tam nepotkal, aspoň bych Vám to řekl do očí a třeba by se Vám rozsvítilo !!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Carevo - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání